Du har nu en enestående chance for at være med til at drive en af SSPs mest ikoniske restauranter i et helt særligt miljø. Le Sommelier ligger i hjertet af Københavns Lufthavn og vi har en ambition om, at skabe en unik oplevelse for vores gæster og sikre den høje forventning til kvalitet og service, som kommer med restaurantens brand.
Vores forventninger til dig
Vi har tydelige forventninger til dig, som vores nye restaurant manager, som bygger på stærk synlig ledelse, klar kommunikation, styrket gæsteoplevelse, overholdelse af brandets guidelines, gennemgående produktkendskab og samtidigt med det udviser stærke økonomiske resultater. Vigtigt for os er, at du (det meste af tiden) er med ”på gulvet”, går foran og viser vejen for teamet. I kommunikationen med teamet bruger du en god blanding af humor, empati og ledelse, hvor du hviler i dig selv og din lederrolle, og samtidigt har fokus på udvikling af teamet og hvor i sammen skaber succeser gennem teamwork og involvering.
Dit ansvar
Du vil indgå i et stærkt team og dit ansvar, sammen med restaurantens køkkenchef, er at sikre overholdelse af brandets guidelines samt den daglige drift af restauranten. Du vil få det overordnede daglige ledelses- og budgetmæssige ansvar for restaurantens resultater, hvorfor optimering af salg, ressourcer, tid og indkøb er en væsentlig del af din jobbeskrivelse. Du vil referere til SSPs ene Operations Manager og bliver en del af et stærkt F&B team, hvor tillid, loyalitet og godt sammenhold vægtes højt.
Dine kerneopgaver
- Dine kerneopgaver er daglig drift, ledelse og fokus på opnåelse af restaurantens økonomiske mål
- Du har ledelsesansvaret for teamet og er en vigtig del af kommunikationen, rekruttering, oplæring og uddannelse i brand standarder, samt generel udvikling af teamets samlede kompetencer
- Du skal sikre at vi leverer en sublim service og høj produktkvalitet så at restaurantens gæster oplever den unikke oplevelse, som brandet lægger op til
Din arbejdsmetode
- Du arbejder struktureret, energisk og har gode planlægningsevner
- Du er ambitiøs, professionel, resultatorienteret og fleksibel i din tilgang til opgaven
- Du evner at bevare overblikket i de travle perioder over dagen
- Har gode kommunikationsevner og favner diversitet
- Du er motiverende og inspirerer dine kolleger med din positive indstilling og engagement
- Du ser en ære i at føre kulturen videre til et samlet team
Vi søger dig der har
- Solid ledelseserfaring fra restaurationsbranchen, med minimum 2 års erfaring som restaurantchef eller lignende
- Demonstreret evne til at lede og motivere et højt præsterende team
- Erfaring med økonomistyring og budgetansvar
- Har et solidt kendskab til vin
- Du taler og forstår skandinavisk og engelsk
- En straffeattest uden anmærkninger jf. Transportministeriet bek. 979 https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2004/979
Vi tilbyder
- En dynamisk og inspirerende arbejdsplads fyldt med passionerede kollegaer og et fagligt højt niveau
- Du bliver derfor en del af en større organisation og et stærkt lederteam, med mulighed for sparring med lederkollegaer på tværs af brands og hvor vi har fokus på gensidig feedback og respekt
- En lønpakke som modsvarer dine kvalifikationer og de krav der stilles til opgaven samt attraktiv bonuspakke
Hvem er SSP Danmark?
SSP Danmark er en del af Select Service Partners og har i knapt 60 år været eksperter i mad på farten. Hvert år besøges vores restauranter og lounger i lufthavnen af tusindvis af gæster fra ind og udland, der har brug for en god madoplevelse, hurtig service og et venligt smil. Lige nu driver vi 26 F&B enheder på mange forskellige lokationer bl.a. Københavns Lufthavn, Århus Lufthavn, Hovedbanegården og forskellige motorvejsrestauranter. I lufthavnen driver vi flere brands fra Copenhagen Concepts som bl.a. står bag Bistro Sommelier. - ét af mange brands i deres brand port folio.
Har du lyst til at arbejde sammen med os?
Så send din ansøgning og CV via vores karriereside. Vi behandler kun ansøgninger modtaget via karrieresiden.
Vi holder løbende samtaler og lukker for ansøgninger, når vi har fundet vores nye kollega.
Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Operations Manager Charlotte Mortensen - charlotte.mortensen@ssp.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SSP DK, AFD. Select Service Partner, Lufthavnsboulevarden, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6143764