Studentermedhjælper søges til Fleksteam i Center for Beskæftigelse og Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du socialrådgiverstuderende og har interesse i at arbejde med beskæftigelse, så er du måske den studerende, vi leder efter til vores Fleksjobteam.

Fleksjobteamet består af 4 faglig dygtige sagsbehandler som har høj faglighed og du får igennem stillingen mulighed for at varetage opgaver af både administrative og socialfaglige karakter.

Om stillingen

Som studerende i vores team skal du understøttelse teamets drift og du vil have forskellige arbejdsopgaver:

  • Virksomhedssupport og kontakt til arbejdsgivere og borgere i forbindelse med etablering af fleksjob
  • Understøtte teamets opgaver opfølgning af fleksjobansættelser, herunder bidrage til fleksjobopfølgningerne
  • Journalisering og dokumentation i sagerne
  • Samtaler med borger
  • Diverse administrative og faglige opgaver
Om dig

Du er i gang med din uddannelse socialrådgiver. Det er en fordel, hvis du har gennemført faget: Beskæftigelse, men det er ikke en nødvendighed. Derudover ser vi gerne, at du:

  • Er god til kommunikation
  • Har en struktureret og løsningsorienteret tilgang til arbejdet samt evnen til at tage selvstændigt ansvar for dine opgaver
  • Evner at bevare overblikket og kan håndtere at skal arbejde med flere opgaver

Det forventes ikke, at du skal have kendskab til fleksjobområdet. Du vil blive oplært i de opgaver, du skal varetage samt få introduktion til selve faget.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et engageret og dynamisk arbejdsmiljø på en travl og humørfyldt arbejdsplads med mange forskelligartede opgaver. Du vil indgå i et team, hvor fleksibilitet går begge veje, og hvor du får mulighed for at videreudvikle dine socialfaglige kompetencer.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Yderligere oplysninger

Den gennemsnitlige arbejdstid er på 15 timer om ugen. Arbejdstiden er i Rådhusets åbningstid og kan i en vis udstrækning tilrettelægges fleksibelt, så det tager hensyn til dit studie. Ansættelsesstedet er Tårnby Rådhus.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til teamleder Jun Leiberg, tlf. 32471611.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler og tiltrædelse efter aftale og gerne hurtigst muligt. Når rette kandidat er fundet, fjernes stillingsopslaget fra Tårnby Kommunes hjemmeside.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988552

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet