To dygtige administrative medarbejdere til Center for Beskæftigelse og Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Administrationen for Center for Beskæftigelse og Borgerservice har vi to spændende stillinger som administrative medarbejdere ledige til besættelse pr. 1. april 2023. Stillingerne er 37 timer om ugen og byder på en dynamisk arbejdsdag med en bred vifte af opgaver.

Om os

Vi er en del af Center for Beskæftigelse og Borgerservice, hvor vi arbejder med at understøtte den daglige drift i centret. Du vil blive en del af et stærkt hold med mange forskellige fagligheder og opgaver. Vi værdsætter nysgerrighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Hos os får du mulighed for at udfolde dine kompetencer og bidrage til at vi i centret lykkes med at skabe værdi for borgerne

Dine arbejdsopgaver

I den ene stilling vil der være en række kommunikationsopgaver til direktion og politikere. Derfor er det vigtigt at du er god til at skrive og kan formulere dig præcis og efter målgruppen. I den anden stilling vil der være en række økonomiske opgaver som fx udbetaling af tilskudsordninger og regningsbetaling.

I din ansøgning må du gerne tilkendegive om du mest er til stillingen med kommunikationsopgaverne eller den med de økonomiske.

Udover ovenstående opgaver er der række administrative opgaver, som vil blive fordelt mellem stillingerne:

  • Håndtering af aktindsigter
  • Håndtering af indgående post – Både e-mail og fysisk post
  • Personalerelaterede opgaver, herunder oprettelse af medarbejdere i diverse systemer
  • Håndtering af centerets GDPR
  • Andre administrative og økonomiske ad hoc-opgaver
  • Superbruger på kommunens ESDH-System
  • Superbruger i Dynamic Templates
Vi forventer, at du
  • Er kontoruddannet, administrationsbachelor eller lignende
  • Har flair for IT
  • Er en holdspiller, som også kan arbejde selvstændigt
  • Har godt humør
  • Er struktureret også når der er travlt
  • Har let ved samarbejde også det tværgående
Vi kan tilbyde dig
  • En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stærkt fællesskab
  • Flekstid
  • Gode muligheder for selv at præge og tilrettelægge arbejdsopgaverne
  • Diverse personalegoder fx biografbilletter, fitnessordning, sundhedsforsikring etc.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold på HK- eller socialrådgiveroverenskomst.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sabina Sørensen på tlf. 3247 1702.

Udvælgelsen af ansøgere til samtaler finder sted den 23. februar og ansættelsessamtalerne vil finde sted den 26. februar 2024.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest 22. februar 2024.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986448

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet