To engagerede pædagoger søges til børnehus med livsglade børn og voksne.
Barselsvikariat på 34 timer
Kære fremtidige kollega.
Vil du bekæmpe skadedyr og sprede smil? Så er det dig vi leder efter!
Vil du være vores nye tilkaldevikar?
Du har nu en enestående chance for at være med til at drive en af SSPs mest ikoniske restauranter i et helt særligt miljø.
************ søger medarbejder til Shell ***********
RengøringsAgenterne søger en engageret og detaljebevidst inspektør til at sikre den fortsatte høje kvalitet på vores serviceydelser, svarende til vores kunders krav og ønsker. Som person sætter du en ære i at guide vores medarbejdere mod det resultat, som vores kunder forventer.
Er du en erfaren leder med passion for social udvikling, har du ambitioner om at gøre en betydningsfuld forskel, og drømmer om at blive en del af et dedikeret hold af ledere og medarbejdere? Tårnby Kommune søger lige nu en centerchef til at lede og styrke indsatsen på det specialiserede voksenområde Kom og bliv en del af vores dedikerede team!
Vikariat - Myndighedssagsbehandler med et skarpt virksomheds- og uddannelsesblik søges til ungeområdet
Vi arbejde på en sundhedshus i københavn / kastrup . Vi har mindst 20 patienter hverdag. På sundhedshus vi har to sekreter og en labarant. Vi har behov for en læge assistant som kan hjælpe special læge i almen medicin i forskellige praksis område. vi vil gerne ansatte en kollega som færdiguddanet på universit med sundheds baggrund og færdig med en af sin danske medicinske fagprover....
Til vores bydelsskole på Amager søger vi en lærer til at undervise i engelsk, identitet og medborgerskab samt varetage kontaktlærerfunktionen for en gruppe elever.
Løjtegårdsskolen søger tre lærere til stillinger på 37 timer ugentligt. Vi søger jer, der primært kan undervise i matematik, natur/teknologi, pigeidræt, madkundskab, engelsk, billedkunst eller musik. Stillingerne er til besættelse pr. 1. august 2024.
Har du et ønske om at undervise og støtte en elevgruppe, hvor tryghed, nærvær og forudsigelighed skal være bærende elementer i elevernes skoledag?