BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at samarbejde med en mangfoldig borgergruppe? Vil du arbejde med borgere med sociale udfordringer eller nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne, som har brug for socialpædagogisk støtte i egen bolig? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega i Socialt Indsatsteam.
Da en af vores dygtige kollegaer er flyttet på landet og en anden skal være med til at udvikle og implementere et nyt tilbud i kommunen, søger vi to nye kollegaer til Socialt Indsatsteam. Begge stillinger er på 37 timer om ugen og er til besættelse pr. 1. februar 2024.
Vi er et team bestående af 11 vejledere, en fagkoordinator og en afdelingsleder der sammen leverer støtte efter SEL §85 og SEL §99. I teamet vægter vi faglig udvikling og er ved at færdiggøre uddannelsen ’Recovery orienteret rehabilitering’ som udgør det fælles faglige fundament i centeret. I 2024 skal vi uddanne os i FIT som skal implementeres og være en del af borgersamarbejdet.
Målgruppen er borgere med sociale udfordringer eller nedsat fysisk eller psykisk funktionsniveau. Målgruppen vi samarbejder med favner bredt, men er kendetegnet ved at bo i egen bolig og have et ønske om støtte til de dagligdagsopgaver der er vanskeliggjort af f.eks angst, skizofreni, autisme spektrum forstyrrelser, rusmiddelproblematik eller lignende. Vi har derudover en opsøgende funktion hvis der er bekymring for en af kommunens borgere.
Vi forventer, at du- Har erfaring med målgruppen og gerne erfaring med arbejdet indenfor SEL §85
- Har lyst til at arbejde ud fra et værdigrundlag, som har borgerens håb og drømme i centrum og hvor tilgangen er recovery og rehabilitering
- Har gode samarbejdsevner og bidrager aktivt til at fastholde et godt arbejdsmiljø
- Kan arbejde selvstændigt og tænke ud af boksen
- Kan bidrage positivt og engageret til udviklingen af Socialt Indsatsteam
- Har en mellemlang uddannelse som f.eks. socialpædagog, sosu.-ass. eller ergoterapeut
- Kan samarbejde med forskellige samarbejdspartner, pårørende og borgere
- Har gode kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt
- Ekstern supervision
- Et team af positive, reflekterende og engagerede kollegaer
- Et fagligt fællesskab, hvor alle brænder for at udvikle sig og lære endnu mere
- En arbejdsplads med højt til loftet og fokus på alt det vi kan sammen
- Sagssparring i fast rul
Socialt Indsatsteam er en del af Center for Social Indsats & Udvikling der består af et Aktivitetsteam, Botilbudsteam, Rådgivning og Sociale Indsatser (myndighed) samt en administration. Vi samarbejder tæt på tværs af afdelingerne og har mulighed for at benytte arbejdsstationer i flere af afdelingerne.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med SL.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til hjemmevejleder Randi Westermann ml. 8-9 på tlf.: 3076 0407.
Der er ansøgningsfrist den 14.12.23 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 51.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysningerTårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950940