BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en stærk administrativ og økonomisk profil – så søg jobbet som Administrativ afdelingsleder på Løjtegårdsskolen
Er du motiveret af at arbejde med fokus på kerneopgaven og være del af en skole, hvor vi brænder for at skabe høj kvalitet i opgaveløsningen, en skole hvor alle led bidrager og tager ansvar for det professionelle læringsfællesskab?
Er du samarbejdsorienteret, og formår du at tænke i helheder på tværs af skolens organisation? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig en spændende og attraktiv stilling som administrativ afdelingsleder på Løjtegårdsskolen.
Jobbet som administrativ afdelingslederAdministrationen består af dig som administrativ afdelingsleder og en deltidssekretær. Du kommer til at indgå som holdspiller og sparringspartner med skoleleder, viceskoleleder, pædagogisk afdelingsleder, indskolings- og SFO-områdeleder samt tekniskserviceleder, som er det samlede ledelsesteam på skolen.
Du vil have særligt fokus på økonomiske, administrative og analytiske forhold. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og bliver udviklet over tid med udgangspunkt i dine kompetencer. Der vil både være driftsopgaver og opgaver med et strategisk sigte i tæt samarbejde med resten af teamet. Du vil komme til at betjene skolens medarbejdere og ledelse med at sikre solid økonomistyring, ordentlighed i opgaveløsningen og at træffe informerende beslutninger.
Vi forestiller os, at dine opgaver som administrativ afdelingsleder bl.a. vil omfatte- Organisationsstyring, bemanding og arbejdsfordeling i sekretariatet
- Personaleadministration
- Økonomi og indkøb, herunder at have overblik over skolens budget og regnskab
- Ledelsesbetjening og betjening af medarbejdere og elever
- Sikre og understøtte budgetlægningsprocessen og budgetopfølgning på skolen
- Superbruger på vores administrative systemer – KMD EDUCA, MU elev, KMD Opus, Aula m.m.
- Medvirke til gennemførsel af skolens elevtrivselsundersøgelse
- Udarbejde ledelsesinformation og notater m.m.
- Løbende større og mindre analyseopgaver
- En række ad hoc-opgaver
Vi har ingen forventninger om, at du kan det hele, men det har betydning for os, hvis du
- Har erfaring fra lignende stilling
- Har evner og interesse inden for økonomistyring
- Har stærke IT-kompetencer og har motivation for at oparbejde kompetencer med nye systemer
- Har stærke kundskaber i matematik og sans for tal og logistik
- Trives med at være involveret i mange typer af opgaver, som hurtigt kan skifte
- Er analytisk skarp og struktureret
- Er serviceminded, venlig, effektiv, fleksibel og ikke mindst at du kan se dig selv i en dagligdag med børn
- sætter fokus på samarbejde og fælles løsninger og ser helheder i en kompleks og politisk ledet organisation
- Har kendskab til kommunale arbejdsgange
- Er en sikker formidler – mundtligt og skriftligt, såvel prosa som fx økonomioversigter, samt kan tale og forstå engelsk
- Tager initiativ og er ansvarlig i opgaveløsningen.
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse f.eks. uddannet professionsbachelor i offentlig administration, administrationsøkonom, assistent, der har relevant diplom, eller lignende uddannelse. Du må meget gerne have erfaring fra lignende stilling.
Vi tilbyder- Et godt arbejdsmiljø, med livlige, humørfyldte og kompetente kollegaer
- Et alsidigt job med afvekslende arbejdsopgaver
- En høj grad af selvstændighed i opgaveløsning
- Mulighed for at være med til at forme jobbet
- Kompetenceudviklingsmuligheder
- Deltagelse i skolens og Tårnby skolevæsens udvikling
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder.
Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til skoleleder Sussie Nørsø på telefon 32507503, viceskoleleder Kathie Westgard Damlund på telefon 32507503, pædagogisk afdelingsleder Rasmus Schlüter på telefon 32507503 eller område- og indskolingsleder Mikael Hildebrandt på telefon 32507503.
Ansøgningsfristen er d. 20. september 2024, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag d.26.9.2024 fra kl.15.00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108220