Administrativ afdelingsleder søges til Løjtegårdsskolen - Skab kvalitet i opgaveløsningen og bliv en del af et professionelt læringsfællesskab

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en stærk administrativ og økonomisk profil – så søg jobbet som Administrativ afdelingsleder på Løjtegårdsskolen

Er du motiveret af at arbejde med fokus på kerneopgaven og være del af en skole, hvor vi brænder for at skabe høj kvalitet i opgaveløsningen, en skole hvor alle led bidrager og tager ansvar for det professionelle læringsfællesskab?

Er du samarbejdsorienteret, og formår du at tænke i helheder på tværs af skolens organisation? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig en spændende og attraktiv stilling som administrativ afdelingsleder på Løjtegårdsskolen.

Jobbet som administrativ afdelingsleder

Administrationen består af dig som administrativ afdelingsleder og en deltidssekretær. Du kommer til at indgå som holdspiller og sparringspartner med skoleleder, viceskoleleder, pædagogisk afdelingsleder, indskolings- og SFO-områdeleder samt tekniskserviceleder, som er det samlede ledelsesteam på skolen.

Du vil have særligt fokus på økonomiske, administrative og analytiske forhold. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og bliver udviklet over tid med udgangspunkt i dine kompetencer. Der vil både være driftsopgaver og opgaver med et strategisk sigte i tæt samarbejde med resten af teamet. Du vil komme til at betjene skolens medarbejdere og ledelse med at sikre solid økonomistyring, ordentlighed i opgaveløsningen og at træffe informerende beslutninger.

Vi forestiller os, at dine opgaver som administrativ afdelingsleder bl.a. vil omfatte
  • Organisationsstyring, bemanding og arbejdsfordeling i sekretariatet
  • Personaleadministration
  • Økonomi og indkøb, herunder at have overblik over skolens budget og regnskab
  • Ledelsesbetjening og betjening af medarbejdere og elever
  • Sikre og understøtte budgetlægningsprocessen og budgetopfølgning på skolen
  • Superbruger på vores administrative systemer – KMDE EDUCA, KMD elev, KMD Opus, Aula m.m.
  • Medvirke til gennemførsel af skolens elevtrivselsundersøgelse
  • Udarbejde ledelsesinformation og notater m.m.
  • Løbende større og mindre analyseopgaver
  • En række ad hoc-opgaver
Dine kompetencer

Vi har ingen forventninger om, at du kan det hele, men det har betydning for os, hvis du

  • Har erfaring fra lignende stilling
  • Har evner og interesse inden for økonomistyring
  • Har stærke IT-kompetencer og har motivation for at oparbejde kompetencer med nye systemer
  • Har stærke kundskaber i matematik og sans for tal og logistik
  • Trives med at være involveret i mange typer af opgaver, som hurtigt kan skifte
  • Er analytisk skarp og struktureret
  • Er serviceminded, venlig, effektiv, fleksibel og ikke mindst at du kan se dig selv i en dagligdag med børn
  • sætter fokus på samarbejde og fælles løsninger og ser helheder i en kompleks og politisk ledet organisation
  • Har kendskab til kommunale arbejdsgange
  • Er en sikker formidler – mundtligt og skriftligt, såvel prosa som fx økonomioversigter, samt kan tale og forstå engelsk
  • Tager initiativ og er ansvarlig i opgaveløsningen.
Din baggrund

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse f.eks. uddannet professionsbachelor i offentlig administration, administrationsøkonom, assistent, der har relevant diplom, eller lignende uddannelse. Du må meget gerne have erfaring fra lignende stilling.

Vi tilbyder
  • Et godt arbejdsmiljø, med livlige, humørfyldte og kompetente kollegaer
  • Et alsidigt job med afvekslende arbejdsopgaver
  • En høj grad af selvstændighed i opgaveløsning
  • Mulighed for at være med til at forme jobbet
  • Kompetenceudviklingsmuligheder
  • Deltagelse i skolens og Tårnby skolevæsens udvikling
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder.

Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til skoleleder Sussie Nørsø på telefon 3250 7503, viceskoleleder Kathie Westgard Damlund på telefon 32507503, eller område- og indskolingsleder Mikael Hildebrandt på telefon 32507503.

Ansøgningsfristen er d. 11. august 2024, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag d.16.8.2024 fra kl.12.00..

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Digitalisering og Udvikling, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079494

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet