Administrativ afdelingsleder til Kastrupgårdsskolen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en stærk administrativ og økonomisk profil – så søg jobbet som Administrativ afdelingsleder på Kastrupgårdsskolen pr. 1. februar 2024.

Er du motiveret af at arbejde med fokus på kerneopgaven og vil du være del af en skole, hvor vi brænder for at skabe høj kvalitet i opgaveløsningen, en skole hvor alle led bidrager og tager ansvar for det professionelle læringsfællesskab?

Er du samarbejdsorienteret, og formår du at tænke i helheder på tværs af skolens organisation? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig en spændende og attraktiv stilling som administrativ afdelingsleder på Kastrupgårdsskolen.

Vi er i gang med at nytænke vores sekretariat og søger derfor en administrativ afdelingsleder. Du bliver en del af ledelsen, og de administrative opgaver bliver løst i samarbejde mellem ledelsen og sekretariatet. Sekretariatet består, udover dig, af to dygtige deltidsansatte medarbejdere.

Vi søger en administrativ afdelingsleder, der trives i en serviceminded og imødekommende rolle. Du skal kunne lide at have mange forskellige opgaver og kunne koordinere, strukturere, skabe overblik og følge op. Kort sagt skal du være med i et ledelsesteam, der støtter og bidrager til at få hverdagen på Kastrupgårdsskolen til at køre for skolens ansatte og alle skolens elever.

Vi forestiller os, at du har solide administrative evner og som minimum har en kontoruddannelse/ kommunom og gerne med erfaring fra en lignende stilling. Ansættelsen sker efter overenskomst med HK.

Stillingen er på fuld tid, og din arbejdsuge vil være 40 timer ugentlig fordelt over 42 uger.

Du bliver vores administrative tovholder og skal kunne arbejde selvstændigt. Du skal tage ansvaret for egne opgaver og samtidig kunne indgå i mange tværgående opgaver, som ofte løses i tæt samarbejde med ledere, sekretariat, teknisk service og kommunale samarbejdspartnere.

Om os

Kastrupgårdsskolen er en skole med 2-3 spor i smørhullet af Tårnby. Vi har 0-9 klasse, samt et fuldt specialklassespor fra 0.-10. klasse.

Vi er ca. 140 fagligt stærke lærer- og pædagogkollegaer, alle med en ambitiøs tilgang til de daglige opgaver, samt en samarbejds- og teamorienteret tilgang til alle vores elevers læring og trivsel.

Medarbejderne er organiseret i årgangs- og fagteams. Vi har et stærkt kollegialt sammenhold og et højt fagligt niveau med fokus på at vejlede hinanden i hverdagen. Vi arbejder i dagligdagen med fokus på at skabe de bedste faglige og sociale deltagelsesmuligheder for alle vores elever. Vi vægter det gode forældresamarbejde højt, da vi anser det som en forudsætning for elevernes trivsel og udvikling.

Som folkeskole i Tårnby Kommune arbejder vi med greb i den kommunale strategi for stærke børnefællesskaber. Vi tager dagligt afsæt i skolens 3 værdier Hjælpsomhed, Mod og Fællesskab.

Vi i ser frem til at byde en ny kollega velkommen. Du vil blive modtaget med åbne arme og tydelige rammer til en sjov, spændende og indholdsrig hverdag. Vi forventer til gengæld, at du med godt humør og et udadvendt væsen vil gå aktivt og nysgerrigt ind i vores arbejde på Kastrupgårdsskolen.

Dine opgaver
  • Deltagelse i den overordnede ledelse af Kastrupgårdsskolen i ledelsesteamet
  • Budget og økonomistyring
  • Personaleadministration
  • Elevadministration
  • Administration, tilpasning og vedligeholdelse af bl.a. AULA, KMD Educa, KMD Educa Personale og Opus samt SBSYS
  • Almindelige sekretærfunktioner
Vi lægger vægt på, at
  • Du har indsigt i økonomi og sans for tal og logistik
  • Har god viden og erfaring inden for IT og har evner at sætte dig ind i nye systemer og processer
  • Har kendskab til kommunale arbejdsgange og kan formulere dig sikkert på dansk både i forhold til retstavning og sprogligt udtryk
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt – også med afbrydelser og mange bolde i luften
  • Er serviceminded, venlig, effektiv, fleksibel og ikke mindst glad for børn – har empati og er lyttende
Vi tilbyder
  • En skole med gode traditioner, hvor eleverne er livlige og lærelystne, og personalegruppen dygtig og engageret.
  • En hverdag, hvor dagene byder på alsidige og afvekslende opgaver
  • Et godt arbejdsmiljø med et tæt og dynamisk teamsamarbejde
  • En høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen med udviklingsmuligheder og mulighed for at være med til af forme jobbet
  • Gode kollegaer
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Du er meget velkommen til at kontakte en af de nedenstående for yderligere information:

Ansøgningsfrist: Torsdag den 14. december

Samtaler: Mandag den 18. december

Ansættelsesudvalget består af:

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af persondata

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet