Vi er et team på 5 medarbejdere, bestående af en Havnefoged, tre Havneassistenter og en administrativ medarbejder, som i fællesskab løser havnens mange forskellige opgaver. Vi søger en kollega, som har lyst til at være vores ansigt udadtil og arbejde på Havnekontoret, og hjælpe os med en bred vifte af administrative opgaver.
Dine hovedopgaver vil være:
- Servicering af havnens mange forskellige brugere, herunder bl.a. bådejere, gæstesejlere, autocampergæster, erhvervsdrivende og klubber via telefon, e-mail og ved skranken i åbningstiden.
- Bogføringsopgaver fx i form af betaling og udsendelse af regninger, samt bogføring af havnens indbetalinger i kommunens økonomisystem, OPUS.
- Journaliseringsopgaver i SBSYS
- Diverse afstemningsopgaver af bank og øvrige bogføringskonti.
- Administration af fastliggere, gæstesejlere, autocampere, kranbooking mv. via havnesystemet, BEAS.
- Diverse indkøb (IT, kontorartikler, inventar, mødeforplejning).
- Behandling af forsikringsskader
- Håndtering af aktindsigtsager
For at komme i betragtning til jobbet er det vigtigt for os at du:
- Er professionel, serviceminded og hjælpsom.
- Trives med skiftende opgaver og periodevis travlhed – om sommeren kan her være hektisk.
- Medvirker til at havnens brugere får en god oplevelse og føler sig velkommen.
- Er en stabil, ansvarlig og selvstændig holdspiller.
- Er en stærk kommunikator.
- Kan klare dig i skrift og tale på dansk, engelsk og gerne tysk.
- Har erfaring med SBSYS, OPUS og HR ON
- Har overblik og er struktureret.
- Er robust, (jobbet kan være krævende, og uforudsete opgaver kan lægge beslag på din tid).
- Har et godt humør, gåpåmod og er positiv og omgængelig.
- Har kendskab til lystbåde og det maritime miljø.
- Gerne duelighedsbevis for fritidssejlere.
Vi tilbyder:
- Spændende og udfordrende opgaver.
- En velfungerende arbejdsplads og ordnede forhold.
- Frihed under ansvar.
- En afvekslende arbejdsdag.
- Yderligere opgaver efter evner og interesser.
- Fleksibilitet – men vi forventer det også af dig.
Stillingen er på 37 timer om ugen, og timefordelingen forholdsvist fleksibel.
Tårnby Kommune har nikotinfri arbejdstid.
Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Havnefoged Jesper Mandrup Timler på tlf.: 24407452 eller på mail jmt.kl.tf@taarnby.dk
Vi glæder os til at høre fra dig – også selvom du ikke kan det hele.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Ansøgningsfrist 16. december 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 19. december 2024
Tiltrædelse 1. januar 2025, men gerne før, hvis muligheden er der
Om Kastrup Lystbådehavn:
Kastrup Lystbådehavn er en kommunal lystbådehavn, som hører under Tårnby Kommunes Center for kultur og fritid.
Vi har 920 fastliggere og ca. 2500 gæstesejlere/ca. 8000 autocampere årligt
Se mere på havnens hjemmeside https://www.taarnby.dk/kultur-og-fritid/vandet-i-byen/kastrup-lystbadehavn/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158265