BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Receptionist med fokus på administration søges til Go Hotel Copenhagen
Brænder du for service, er energien høj og møder du din omverden med et smil? Leder du efter et job hvor din hverdag er alsidig og dagen igennem drejer sig om vores gæster, hvor du indgår i et stærkt team af gode kollegaer der føles som en ekstra familie? Så vil du passe perfekt ind hos Go Hotels, hvor vi leder efter vores næste kollega.
Hos Go Hotel Copenhagen leder vi efter en ”blæksprutte” med kærlighed for de administrative opgaver, til at blive en del af vores team. Din arbejdstid vil blive fordelt mellem almindelige receptionsvagter og administrative vagter på vores kontor. Du vil desuden stå for at dække sygdom hver anden weekend samt ferieperioder efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt fuldtid med et garanteret timetal på 148 over fire uger. Deltid kan være en mulighed for den rette kandidat.
Vi har åbent 365 dage om året, så vagterne i receptionen kan være både dag og aften samt weekend. Dine vagter vil primært ligge i tidsrummet 07:00-17:00, men når du dækker sygdom, vil dette kunne være på alle tidspunkter af døgnet. Vagtplanen fastlægges for fire uger ad gangen, hvor der vil være en nogenlunde lige fordeling af morgenvagter og administrative vagter.
Hvad kan vi så hos Go Hotels?
- Vi kan være en hotelkæde med fart på, hvor dine inputs er værdsat, da vi ikke er låst af kasser og ”det plejer vi at gøre”
- Du kan blive en central del af hotellets drift og vores gæster oplevelser
- Da vi har fart på, vil du have mulighed for at udvikle dig i jobbet og skabe din karriere hos os
- Gode kollegaer med et stærkt sammenhold
- Vi er uformelle hos Go Hotels, hvor vi værdsætter humor og glæde højt
- Så skal det også siges at vi har overenskomst, sundhedsordning, personalerabatter og gode vilkår
- Du vil elske at yde service til vores gæster og slet ikke kan lade være
- Du har erfaring som receptionist (eller andet servicefag) eller fra en booking-afdeling
- Du kan lide at arbejde i teams, sætter teamet først og elsker at skabe resultater sammen
- Du er proaktiv og tager ansvar for din arbejdsplads
- Du skal kunne forstå dansk, have forståelse for de nordiske sprog samt beherske engelsk i skrift og tale – også på et avanceret niveau
- Du har flair for IT – vi benytter Office-pakken og Mews hotelsystem
- Du elsker administrative opgaver som fx at stå for gruppebookinger, mødebookinger og lageroptælling
Det job er lige noget for mig – hvad skal jeg gøre?
Skynd dig at send en ansøgning og CV allerede i dag via linket. Vi indkalder til samtaler løbende. Stillingen er til tiltrædelse start marts, men gerne før. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-manager Else Bang på hr@go-hotel.com.
Så kære nye kollega - Vi glæder os meget til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Go Hotel Copenhagen, Gemmas Allé , 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980824