Aktivitetsmedarbejder, der er god til at skabe meningsfulde aktiviteter for ældre mennesker, søges til Daghjemmet Blåklokkevej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at gøre en forskel for ældre mennesker og er du god til at skabe meningsfulde aktiviteter, så er du måske vores nye aktivitetsmedarbejder. Vi søger en medarbejder med sundhedsfaglig baggrund i en fast stilling på 32 timer pr. 1.2.2024 til Daghjemmet Blåklokkevej.

Vi er et veldrevet aktivitetscenter for ældre mennesker. Borgerne visiteres til daghjemmet hvis de grundet fysiske, psykiske og sociale problemstillinger har behov for et forebyggende tilbud.

Vores aktiviteter planlægges med udgangspunkt i borgernes ønsker og behov. Medarbejderne er gode til at bidrage med deres forskellige kompetencer og er gode til at komme med idéer til nye aktiviteter.

Borgerne har ofte komplekse problemstillinger og der vil være plejeopgaver som en del af jobbet. Ligesom man også har én ugentlig køkkendag, hvor man opvarmer, anretter mad fra det Danske Madhus og herefter afrydning/opvask.

Vi vægter tværfaglighed højt og vi ved at tværgående samarbejder giver kvalitet i borgernes hverdagsliv. På daghjemmet har mange forskellige fagligheder deres daglige gang og der er mulighed for at sparre med Sosu-assistenter/hjælper, fysioterapeuter, ergoterapeuter og sygeplejersker.

På Blåklokkevej møder vi borgerne, hvor de er og vægter vores værdier højt;

Respekt, Trivsel, Omsorg og Glæde.

Vi har en forventning om, at du har tænkt over disse værdier og hvordan det kommer til udtryk i dit arbejde.

Vi søger dig med følgende interesser og kvalifikationer
  • Du har en sundhedsfaglig uddannelse med autorisation
  • Har erfaring med at arbejde med aktiviteter for ældre borger
  • Har erfaring med pleje og aktiviteter til borger med demens
  • Er fagligt velfunderet, kan tage initiativ og kan arbejde selvstændigt
  • Har en rehabiliterende tankegang
  • Kan indgå i et konstruktivt og tillidsfuldt samarbejde med borgere, pårørende og kollegaer
  • Har gode evner for formidling
  • Kendskab i brugen af it-værktøjer gerne Cura
  • Det er et klart plus, hvis du har kendskab til CST (kognitiv stimulations terapi)
Vi kan tilbyde dig
  • Et hyggeligt og velfungerende aktivitetscenter med mange glade borgere
  • Engagerede ansatte, hvoraf flere af disse har været ansat i mange år.
  • Kompetenceudvikling
  • En arbejdsplads med høj trivsel
  • Tillidsbaseret ledelse, som uddelegerer ansvar
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til leder Dorthe Tousgaard på telefon 24459472.

Ansøgningsfristen er d. 18. december kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag d. 20. december.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Digitalisering og Udvikling, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947715

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet