Ambitiøs Assisterende Projektleder til et projekt i milliardklassen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Metroselskabet skal konkurrenceudsætte den fremtidige drift og vedligehold af Metroen fra 2027 og de næste mange år frem – et projekt, der ender med en kontrakt på et tocifret milliardbeløb. Til dette mangler vi en Assisterende Projektleder, der skal være med til at drive projektet. Er det dig?

Om jobbet

Med denne stilling får du en enestående mulighed for at tiltræde i en strategisk og vigtig funktion i Metroselskabet, hvor du vil være med til at gennemføre et af de største og mest komplicerede driftsudbud i Danmark for øjeblikket – alt fra den tidlige fase til kontrakttildeling. Funktionen ligger i afdelingen Indkøb og kontraktstyring.

Dit arbejde vil ske i samarbejde med alle afdelinger i Metroselskabet, internationale specialister og advokater.

Dine arbejdsopgaver vil bestå af:

  • Støtte den overordnede projektleder med opfølgning på interne og eksterne leverancer til projektet
  • Være ansvarlig for at sikre kommunikation til interne og eksterne aktører
  • Udarbejdelse af strategisk ledelsesrapportering
  • Udvikling af udbudsmateriale
  • Planlægning af indkøbsstrategi
  • Deltagelse i komplekse forhandlinger
  • Udarbejdede af kontrakter i samarbejde med mange interne afdelinger

I 2023 analyserer og træffer vi de strategiske beslutninger, i 2024 udvikler vi udbudsmaterialet og i 2025 gennemfører vi et EU-udbud på kontrakten.

Om dig

Vi ser gerne, at du har følgende kvalifikationer:

  • Relevant videregående uddannelse
  • 0-5 års erhvervserfaring
  • Flydende på dansk og engelsk (projektsproget er engelsk)
  • Strategisk mindset og ivrig efter at tilegne sig ny viden
  • Særdeles god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Stærke samarbejdskompetencer Systematisk, engagerende og energisk

Metroselskabet har sit eget projektlederkursus og det vil være naturligt at du følger det, hvis du ikke allerede har en relevant projektlederuddannelse.

Vi tilbyder

Metroselskabet – Indkøb og kontraktstyring har ansvar for at planlægge, udbyde og styre komplekse indkøb og forestå den kommercielle styring af leverandørerne på tværs af hele selskabet og store infrastruktur projekter. Selskabet håndterer den fulde cyklus fra at udvikle nye metrolinjer, udbyde, bygge og drifte. Vi har stort fokus på nye innovative og bæredygtige løsninger indenfor en af de mest succesfulde og grønne transportformer i København.

Nuværende anlægsprojekter er Sydhavnsmetroen og Letbanen langs Ring 3, udvidelse af Nordhavnlinjen, planlægning af nye store metrolinjer, modernisering af eksisterende metrosystem og mange meget mere.

Metroselskabet tilbyder en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en dynamisk organisation. Vi tilbyder en attraktiv løn, gode ansættelsesvilkår, behageligt arbejdsmiljø og dygtige kolleger.

Vil du vide mere?

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende. For yderligere oplysninger om jobbet, kontakt venligst overordnet projektleder Peter Lerche Andreasen, e-mail plan@m.dk, telefon +45 72424665.

Ansøgningsfrist: 15. august.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

METROSELSKABET I/S, Metrovej, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://metroselskabet.easycruit.com/vacancy/3204535/69936?iso=dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878402

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet