BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som vores assistance er det vigtigste for os, at du er ansvarsbevidst og fleksibel og klar til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt.
ARBEJDSOPGAVER
- Kundeekspedition
- Sørge for at butikken præsenterer sig indbydende.
- Lageroptælling mm.
Udover de daglige opgaver forventes det, at du er en god kollega, der bidrager til fællesskabet og til at skabe en god atmosfære i butikken. Det er altafgørende, at du som person er ansvarsbevidst og fleksible med en positiv og smittende energi.
Stillingen er på 8 timer/ugen fordelt på eftermiddage fra kl. 14.00 samt både lørdage og søndage. Der vil være mulighed for ekstra timer i forbindelse med ferie og ekstra travlhed. Opstart er hurtigst muligt eller efter aftale.
HVEM ER DU?
- Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling, men det er vigtigere for os, at du er passioneret og udadvendt.
- Dit hjerte banker for personlig service, og du går gerne nye veje for at give dine kunder mere, end de forventer.
- Du har interesse for og kendskab til SoMe (Instagram).
- Du kan bidrage til at gøre butikken visuelt indbydende og et rart sted at være.
LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Fortæl os hvorfor i en motiveret ansøgning, og send den sammen med foto og cv til butikschef Vlada på vlada.nezdiikovskaia@groupechantelle.com. Vi afholder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Vlada på 42 73 00 13.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Femilet A/S, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: vlada.nezdiikovskaia@grouppechantelle.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892409