BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret og serviceminded assistent til vores Call Center.
Som assistent vil du have en afgørende rolle i at supportere vores sælgere og sikre, at de kan fokusere på deres kerneopgaver.
Opgaver:
- Hovedopgaven vil være at supportere sælgerne, så de kan fokusere på deres kerneopgaver.
- Du vil hjælpe med at søge og indtaste emner samt holde styr på deres aftaler.
- Du vil være ansvarlig for at rydde op og holde orden for sælgerne.
- Du vil assistere med diverse ærinder for sælgerne.
- Derudover vil du også have andre opgaver såsom at tage imod jobansøgere, forberede mødelokaler og løse ad hoc-opgaver.
Personlige egenskaber:
- Du elsker at hjælpe og servicere andre mennesker.
- Du trives med rutineopgaver og er pligtopfyldende.
- Du har rimelige IT-færdigheder.
- Du kan læse og skrive flydende.
- Du er nem at arbejde sammen med.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med en sjov og ambitiøs atmosfære. Du vil få mulighed for at arbejde i et team af dedikerede medarbejdere og vil have rig mulighed for personlig og faglig udvikling.
Hvis du ønsker at kickstarte din karriere inden for assisterende arbejde, så er dette jobbet for dig.
Ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt dit opdaterede CV. Fortæl os hvorfor du er interesseret i stillingen, og hvorfor du mener, at du er den rette person til at bestride rollen som assistent i vores Call Center.
Send din ansøgning og CV til jw@bluebird.as. Ansøgningsfristen er 1. Juli 2023.
Vi gennemgår ansøgningerne løbende og indkalder til samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bluebird ApS, Digevej, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jw@bluebird.as
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848999