Bliv chef for flight safety hos Naviair og styrk flyvesikkerheden gennem risikovurdering og udvikling

dato

Lyder det spændende at arbejde med flyvesikkerhed, hvor opgaverne spænder fra driftsrelaterede risikovurderinger og hændelsesudredninger til udvikling af trendanalyser og procedurer, der sikrer, at Naviair står stærkt – både i dag og i fremtiden?

Vi søger lige nu en chef, som har lyst til at blive en del af en dygtig faglig organisation, hvor der er rig mulighed for at bringe egne kompetencer og erfaringer i spil.

Om Naviair
Du bliver en del af en ambitiøs organisation. Luftfartsbranchen er noget helt særligt, og du vil opleve en unik faglig stolthed hos dine nye kollegaer. Vi har mange forskellige fagligheder, og vi bidrager alle til, at Naviair kan levere en god og effektiv service til luftfartsselskaberne samt alle andre brugere af vores tjenester. Ud over en sikker drift i vores kerneydelse, så har vi rigtige mange spændende projekter om f.eks. bæredygtighed og næste generation af flyveledersystem. Det er kort og godt os, der sikrer en velfungerende og fremtidssikret infrastruktur i luftrummet.

Om jobbet som vores nye chef for Flight Safety
Flight Safety er placeret i Naviairs Safety & Quality afdeling som er en stabsfunktion med reference til Naviairs CEO. Du vil få ansvaret for otte fagligt dygtige medarbejdere. Heraf er to af medarbejdere flyveledere.

Vi forventer, at du har et analytisk mindset og har et vist kendskab til at læse og forstå lovgivning, og formår at omsætte regler til drift.

Du får ansvar for at sikre:

  • en uvildig og transparent hændelsesudredning
  • at risikovurderinger af ændringer der kan påvirke den operative drift udføres med høj kvalitet og til tiden
  • at der udarbejdes relevante trendanalyser
  • at Naviairs politikker og interne procedurer følges
Derudover får du ansvar for styring af afdelingens økonomi

Du vil få en bred kontaktflade både i Naviair og eksternt og vil også skulle deltage i forskellige mødefora. Det er en fordel, hvis du har erfaring med luftfart eller fra et lignende område med interesse i at blive klogere på luftfartssikkerhed.

Om Mari, din nye leder
Jeg lægger vægt på tillidsbaseret ledelse og en høj grad af medindflydelse, da begge dele efter min erfaring skaber det bedste arbejdsmiljø.

Jeg startede som Safety Manager for 4 måneder siden, men har flere års erfaring med luftfartssikkerhed i forskellige stillinger.

Jeg sætter pris på gensidig sparring, hvor vi kan udveksle ideer og udvikle afdelingen og Naviair.

Bliv en del af en arbejdsplads med et helt specielt sammenhold
Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job. I Naviair bliver du dækket af en sundhedsordning, hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus. Vi tilbyder desuden fri parkering med mulighed for el-opladning, en kantineordning og en god pensionsordning. I hverdagen har vi derudover gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitlig 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomster i staten. Lønnen tilpasses jobbet og bliver fastsat på et niveau, der afhænger af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmeligt” (NATO SECRET).

Ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Safety Manager Mari Ruuhi på telefon +45 5388 9307 eller e-mail: mru@naviair.dk.

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 4. maj 2025.

Første runde samtaler forventes afholdt i uge 19 og uge 20.

Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a593436d-17ef-4d30-8941-588e9f6907a1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet