BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en del af en pulserende arbejdsplads i lufthavnens dynamiske miljø, med gode kollegaer ved din side!
TIDSBEGRÆNSET ANSÆTTELSE TIL OG MED 31/10-24 - OPSTART HURTIGST MULIGT
Til vores lager i Kastrup Lufthavn, søger vi nye kollegaer til en tidsbegrænset stilling frem til 31. oktober 2024 (der kan være mulighed for forlængelse). Stillingen er 2-holdsskift, hvor arbejdstiden i øjeblikket er i tidsrummet fra kl. 06:45 - 15:15, og med fri hver tredje weekend. Der skal dog tages forbehold for ændringer af dette, såfremt produktionen kræver det.
Som Servicemedarbejder vil dine arbejdsopgaver veksle og være forskellig alt afhængig af spidsbelastninger og behov. Typiske arbejdsopgaver kan blandt andet være:
- Pakke div. tasker, toiletvogne, PVP osv.
- Tilsikre opfyldte og ryddelige arbejdsstationer
- Oprigning af Highloader, samt klargøring af ”sæt” til disse
- Pakke puder, tæpper og klude. Samt stå for vask af disse
- Varemodtagelse af varer fra diverse leverandører
- Kørsel af Highloader og Truck
- Deltage i produktionen (Flyrengøring/Guard) når behovet opstår
- Forefaldende arbejde/Ad-hoc opgaver/Rengøring i huset/Lageret
- Mundering
Din profil
Der lægges vægt på at du er:
- Team-orienteret, fleksibel og kan lide at have travlt
- Mødestabil, ansvarsfuld og et ordensmenneske
- Proaktiv og eksekverende i din tilgang til arbejdsdagen og dens opgaver.
- Kan arbejde selvstændigt og sammen med andre
- God til at arbejde struktureret og har fokus på detaljerne
- Altid opmærksom på sikkerhed samt følger regler og instruktioner
- Er robust og er fysisk stærk, da der kan forekomme tunge løft og skub
- Skal kunne tale, læse og forstå Dansk
For ansættelse i Kastrup Lufthavn kræves:
- Anmærkningsfri straffeattest
- At du kan redegøre for din færden 5 år tilbage i tid.
Du vil modtage arbejdsbeklædning, grundig instruktion, oplæring og arbejdsplaner. Du bliver en del af et dynamisk miljø hvor ikke to dage er ens, du får gode kollegaer, hvor der altid er godt humør også selvom der kan være mange opgaver som skal løses. Du får gode ansættelses- og arbejdsforhold, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår efter lokal virksomhedsoverenskomst, som bl.a. favner fritvalgsopsparing, pension og sundhedsordning.
Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere og kunder i hele Danmark.
Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. Det er vigtigt for os at passe på vores medarbejdere og sørge for, at de har det godt ude hos vores kunder, både psykisk og fysisk. Vi lægger også vægt på at udbetale den korrekte løn til tiden. Det er SERWIZ’ mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde og åben dialog med vores kunder. Med et stærkt værdisæt som fundament tør vi udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.
Ansøgning
Kan du se dig selv som en del af SERWIZ? Så søg hurtigst muligt, og husk at uploade ansøgning og CV. Vi behandler ansøgningerne løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Serwiz, Knud Højgaards Vej , 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101033