Bliv en del af Sektionen for Ulovlig Import som administrativ sagsbehandler hos Københavns Politi

dato

Har du lyst til at arbejde med sagsbehandling og håndtering af narkotika, doping, lægemidler og ulovlige våben, så er Sektionen for Ulovlig Import lige stedet for dig. Vi håndterer årligt adskillige tusinde sager som vi modtager fra Toldstyrelsen.

 

Om stillingen

 

Du kommer til at indgå i et team af administrative medarbejdere og politiuddannede som årligt håndterer adskillige tusinde sager med narkotika, doping, lægemidler eller ulovlige våben.


Det bliver din opgave sammen med de øvrige administrative medarbejdere, at foretage den indledende sagsbehandling. Det kan f.eks. være at teste eller kontrolveje narkotika eller måle et knivblads længde. Vi fotodokumenterer og registrerer sagerne i vores sagsbehandlingssystem. Det er også din opgave, via opslag i vores systemer, at forsøge at udfinde den person som mistænkes for bestillingen af de ulovlige effekter.


Det er de politiuddannede som færdiggør sagerne og f.eks. afhører de mistænkte.


Du kommer til at sidde i et kontorfællesskab med de øvrige administrative medarbejdere. Vi er pt. 7 administrative medarbejdere og flere politiuddannede. Vi vægter det kollegiale fællesskab. Vi er en sektion med højt til loftet, godt humør og hvor hjælpen altid er nær.


Vi er en del af Københavns Politikreds, men har en landsdækkende funktion, idet vi modtager effekter til alle politikredse. Efter vores indledende sagsbehandling sørger vi for at sende sager og effekter til øvrige politikredse.
Sektionen for Ulovlig Import er en del af Lokalpolitienheden i Københavns Politi. Lokalpolitienheden arbejder med sagsbehandling, borgerservice og borgertryghed.


Du får en grundig oplæring i jobbet, der foregår som sidemandsoplæring. Du kan forvente at være rimeligt selvkørende efter en måneds tid.

 

Om dig

 

Du har lyst til og trives med at arbejde i et team, hvor du både udvikler din egen og teamets faglighed og kvalitet. Du er åben og nysgerrig i forhold til dine kollegaer og arbejdsopgaverne.


Vi forventer, at du har en administrativ uddannelse. 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

 

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. 

 

Du bliver ansat på fuld tid svarende til 37 timer ugentligt inkl. frokost. 

 

Dit arbejdssted bliver Københavns Politi med adresse på Kamillevej, 2770 Kastrup

 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. 

 

Københavns Politi har røgfri og nikotinfri arbejdstid. Den røgfrie og nikotinfrie arbejdstid gælder uanset, hvorfra man arbejder. 

 

Kontakt og ansøgning 

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Kenneth Damkjer på tlf. 51171643.

 

Vi lægger vægt på diversitet og opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.

 

Ansøgningsfrist: 4. december 2024. 

 

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Politi, Lokalstation Amager, Kamillevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6154348

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet