Bliv økonomiassistent hos Scanpartners International med ansvar og udviklingsmuligheder i et dynamisk miljø

dato

Beskrivelse

Har du solid erfaring med bogholderiet A-Z? Og formår du at levere arbejde af høj kvalitet samtidigt med, at du kan bevare overblikket? Hvis du ligeledes trives med hands-on opgaver og ikke er bange for at kaste dig ud i nye arbejdsopgaver, så er denne stilling hos Scanpartners International lige noget for dig.

I denne spændende rolle vil du arbejde tæt sammen med virksomhedens Økonomichef, hvor dit fokus vil være driften af det daglige bogholderi for virksomhedens selskaber. Dine daglige opgaver vil omfatte alt fra debitor-, kreditor- og finansbogholderiet til deltagelse i måneds- og årsafslutning. Du vil få mulighed for at få flere opgaver efterhånden som stillingen udvikler sig og vi forventer, at du på sigt kan blive regnskabsansvarlig og være stedfortræder, når Økonomichefen er fraværende. Over tid vil du derfor få et bredere ansvar med øget selvstændig økonomisk beslutningstagen. Dette inkluderer kontakt til eksterne interessenter såsom offentlige myndigheder, banker og revisor. Det er derfor væsentligt, at du er nysgerrig og ikke bange for at tage ansvar. Hos Scanpartners International vil du få en nøglerolle i en spændende og serviceminded organisation med gode muligheder for både fagligt og personlig udvikling.

Fuldtid eller deltid er muligt (32-37 timer pr. uge).

Dine opgaver vil blandt andet være:

Arbejdsopgaver  

  • Finansbogholderiet
  • Debitorbogholderiet
  • Kreditorbogholderiet
  • Udbetalinger samt bogføring af ind- og udbetalinger
  • Firstcardbogføring
  • Deltage ved måneds- og årsafslutning
  • Diverse administrative opgaver
  • På sigt øget ansvar i økonomifunktionen i form af selvstændig planlægning og beslutningstagen samt kontakt til diverse eksterne interessenter.

Vi forventer, at du trives med ovenstående arbejdsopgaver, men samtidig synes, det kunne være spændende at få mere ansvar og på sigt kunne blive regnskabsansvarlig.

Om Scanpartners International
Scanpartners International blev grundlagt i 1991 og er en anerkendt virksomhed og salgsagent, som repræsenterer en række flyselskaber i hele Norden. Scanpartners International består af to koncerner: Scanpartners International og Cargo Care International, som hver især har moderselskabet i Danmark og tre datterselskaber under sig i Norge, Sverige og Finland. Virksomheden fungerer som bindeled mellem fly og spedition, og sælger blandt andet deres kapacitet på flyene til speditørerne. Det danske hovedkontor ligger i Kastrup Lufthavn, hvor der er let adgang til både Metro, Tog og motorvej. Som medarbejder bliver du en del af en engageret og erfaren afdeling af 12 medarbejdere. Du bliver en del af et uformelt arbejdsmiljø, hvor det sociale fællesskab er i fokus, og hvor det også er vigtigt at man har det sjovt og gerne griner mere end en gang om dagen.

Du tilbydes
  • Fuldtid eller deltid er muligt (32-37 timer pr. uge).
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Fleksible arbejdstider
  • Mulighed for hjemmearbejde efter aftale
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • Mulighed for fri parkering
  • Tog og Metro i nærheden
  • Løn efter kvalifikationer

Personlige kompetencer
På vegne af Scanpartners International søger vi en proaktiv og detaljeorienteret medarbejder, der har evnen til at bevare overblikket i en til tider travl hverdag. Som medarbejder er du en holdspiller, der trives i et teamwork-miljø, men samtidig trives med det selvstændige arbejde. Dertil forventes det, at du er struktureret og god til at planlægge dine arbejdsdage samt overholde deadlines. Som person er du nysgerrig, lærelysten og serviceorienteret, og så det er afgørende, at du trives i et uformelt og mindre team præget af fællesskab og humor.

IT-kompetencer
Flair for IT. Scanpartners International anvender Business Central.
Det er en fordel med kendskab til Business Central, men ikke et krav.  

Uddannelse og erfaring
Erfaring fra lignende stilling vægtes højere end uddannelse.

Sprog
Dansk og engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner
Søren B. Christiansen og Caroline Jakobsen.  

Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4887d377)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145906

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet