Bliv rådgiver i borgerservice hos Tårnby Kommune og gør en forskel i borgernes hverdag

dato

Er du smilende, serviceminded og stærk i mødet med mennesker – både fysisk og telefonisk? Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt stærkt team i Oplysningen og Telefonisk Rådgivning hos Borgerservice. Stillingen ønskes besat senest 1. februar 2026.

Vi leder efter en rådgiver, der brænder for personlig betjening og trives i en varieret hverdag, hvor borgeren altid er i centrum. Hvis du kan se dig selv i rollen som én af Danmarks bedste frontløbere inden for Borgerservice, så er det nu, du skal sende din ansøgning.

Velkommen til Borgerservice

Tårnby Borgerservice er borgernes fælles indgang til kommunen. Her leverer vi professionel, personlig og helhedsorienteret service – hver eneste dag. Afdelingen består af Backoffice og Borgerekspeditionen, Oplysningen og Telefonisk Rådgivning og fungerer som et centralt samarbejdsled for hele kommunen.

Lidt mere om Telefonisk Rådgivning

Som telefonisk rådgiver bliver du den første kontakt for borgere og virksomheder, der søger hjælp og vejledning. Du får dine primære opgaver i, at:

  • besvare opkald og guider borgere gennem forskellige spørgsmål
  • hjælpe med digitale selvbetjeningsløsninger
  • arbejde primært i vejledningssystemet Selvbetjening.nu samt relevante fagsystemer og webplatforme

Lidt mere om Oplysningen

I Oplysningen møder du borgerne ansigt til ansigt på Tårnby Rådhus. Her får du en alsidig hverdag med stor variation og tæt kontakt til både borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere. Ingen dage er ens – og du bliver en vigtig del af deres vej ind i kommunen.

Vi leder efter dig, som...

  • trives i dialogen med mennesker og brænder for god service
  • har det fint med telefonisk kontakt det meste af dagen
  • har erfaring med journalisering og gerne kendskab til kommunale fagsystemer
  • gerne har kommunal erfaring i lovgivning og forvaltningspraksis
  • har erfaring med og interesse for IT-systemer
  • behersker engelsk i tale

Dit nye hold

Du bliver en del af et stærkt team med 17 engagerede kolleger i to enheder. Din nærmeste leder bliver Helle Johannisson, som har fokus på fællesskab, faglighed og plads til forskellighed.

I hverdagen arbejder vi ud fra værdierne: Service, samarbejde, selvstændighed, forskellighed og den gode borgerrejse.

Som person trives du i dialogen, er nysgerrig på mennesker og møder borgerne med imødekommenhed og tydelig formidling.

Vi håber, du kan se dig selv i dette.

En god kollega hos os:

  • værdsætter gennemsigtighed
  • bidrager med idéer, der styrker kerneopgaven
  • møder hverdagen med humor, optimisme og hjælpsomhed
  • arbejder selvstændigt og leverer personlig service af høj kvalitet

Har du lyst til at blive en del af holdet? Så send os din ansøgning. Hvis du har spørgsmål undervejs, er du altid velkommen til at kontakte leder af Borgerservice Helle Johannisson 3247 1111.

Rekrutteringsprocessen

Vi bruger PRAICE som et værktøj i rekrutteringsprocessen og til samtalerne, så vi kan lære hinanden bedre at kende – både fagligt og personligt. Opret din profil her efter du har sendt din ansøgning afsted: app.praice.com/job/trnb1787

Ansøgningsfrist: 10. december 2025

Første samtaler forventes afholdt i uge 50-51

Ansættelsesudvalg:

Leder i Borgerservice Helle Johannisson

Fagkoordinator Paul Birkholm

Sagsbehandler Serkan Kayahan

Sagsbehandler Jasmin Cheikh

Om Center for Beskæftigelse og Borgerservice

Du bliver en del af Center for Beskæftigelse og Borgerservice, som består af ca. 150 dygtige og dedikerede medarbejdere og ledere i Jobcentret, Ungeindsatsen, Ydelsesservice og Borgerservice. Vi arbejder sammen om kerneopgaven og tilstræber et psykologisk trygt arbejdsmiljø, hvor vi lærer af vores fejl og udnytter forskellighed som en styrke i vores daglige møde med borgere og virksomheder.

Vi tror grundlæggende på dialog som vejen til skabelse af resultater. For uden forståelse for hinandens styrker er det svært at finde en fælles kraft.

Så kom med på holdet – og vær med til at gøre en forskel i Mulighedernes Kommune!

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder Personalegoder (taarnby.dk)

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/9ab96782-aa0b-424b-b3b4-f29fd99ba8ff

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet