Bliv SSA i fleksibel stilling med fokus på faglighed hos Afdeling Liljen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du også selv have indflydelse på din mødetid?

Leder du samtidig efter mere ansvar i dine arbejdsopgaver?

Kunne du tænke dig kun at arbejde hver 3. weekend?

Afdeling Liljen søger SSA til fast stilling og barselsvikariat.

Fleksibel arbejdsplads:

Vi er en arbejdsplads der stræber efter at få arbejdslivet og privatlivet til at gå op.

Selvom vi kører med 3. ugers rul, gør vi altid meget for at tilgodese ønsker til fridage. I sommerferien og juleferien ophæves rullet, og planen lægges ud fra dig og dine kommende kollegaers ønsker.

Du får selv mulighed for at vælge om du møder kl. 07.00, 07.30 eller kl. 08.00, ligeledes om du ønsker ansættelse pr. 01-08-2024, 01-09-2024 eller 01-10-2024.

Din nye hverdag:

Når du møder ind hos os, vil du først og fremmest mærke en imødekommende stemning i huset. På afdelingen Liljen er vi i dagvagt en blanding af nye og erfarne kollegaer – 7 SSA, 1 sygehjælper, 1 SSH, 1 sygeplejerske, 1 klinisk vejleder sygeplejerske og afdelingslederen. 4 af dem udtaler følgende:

”Vi er en afdeling med fokus på høj faglighed, udvikling og kvalitet i hverdagen. Vi har en sammenhængende hverdag med god struktur, kommunikation og samarbejde på tværs. Ydermere har vi et samspil med hinanden, hvor der i en travl hverdag er plads til grin og humor.

Personalet holder morgenmøde hver morgen kl. 08.00, hvor der fordeles opgaver og dagens møder, kurser og undervisning koordineres. Derefter går dagen i gang - vi har fokus på at støtte beboerne i deres individuelle behov og har selv mulighed for at have indflydelse på at sætte gang i aktiviteter målrettet vores beboere. Vi har en koordinatorfunktion, hvor en SSA/sygeplejerske kun har administrative eller sygeplejefaglige opgaver, som hver dag går på skift.

Som SSA på Liljen vil du få det overordnede ansvar for ca. 3-4 beboere, herunder stå for alt fra den personlige pleje til håndtering af akutte situationer - dog varetager vi ikke selv den daglige rengøring. Vi har en klinisk vejleder sygeplejerske, som er god at sparre med og som hjælper til at højne de faglige kompetencer hos alle i hverdagen. Derudover har vi flere sygeplejestuderende og so.su.elever på afdelingen, som giver et lærerigt og godt uddannelsesmiljø samt et godt samarbejde med husets demensansvarlige SSA, fysioterapeuter, rengøringsmedarbejdere, varmemestre, farmakonom og aktivitetsmedarbejder.

Alt efter om du er erfaren eller nyuddannet, laver vi et skræddersyet introprogram i samarbejde med dig, du vil derudover opleve:

  • Onboarding program - 5 dages undervisning i temaerne CURA, medicinhåndtering, forflytninger, hygiejne med mere hos vores udviklingsteam.
  • Mentorordning - en mentor på afdelingen.
  • Udviklingsmuligheder: Vi har årlige temadage samt hyppige møder i vores arbejdsgrupper (demens, dokumentation, ernæring mv.) og arbejder desuden med ”Insight” som samarbejdsredskab for at forstå hinandens forskelligheder.
  • Personalegoder: Efter 3 måneders ansættelse i Tårnby Kommune får du personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.

Beliggenhed:

Vi ligger i dejlige grønne omgivelser med Travbaneparken som bagbo. Det tager 15 minutter at gå fra Tårnby station, 7 minutter hvis du tager bussen.

Autorisation:

For at søge dette job kræver det uddannelse samt dansk autorisation som social og sundhedsassistent.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest.

Ring til en af os, hvis du vil høre mere, eller send en SMS med ”SSA på Liljen”, så kontakter vi dig.

Dorte Bruun, Afdelingsleder Liljen tlf. 29747620, mail dbr.plloj.as@taarnby.dk

(kan ikke kontaktes i uge 26+27+28)

Lene Mortensen, Afdelingsleder Anemonen tlf. 24260857, mail: lmo.plloj.sf@taarnby.dk

(kan ikke kontaktes i uge 30+31+32)

Vi afholder samtaler og ansætter løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070497

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet