Bogholder til Koncernøkonomi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde med at sikre stabil drift og fremtidssikre bogholderiet i Banedanmark? Så er denne stilling måske noget for dig.

I bogholderiet i Banedanmark tror vi på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi tager derfor ansvar for egen trivsel, og tror på åbenhed i dagligdagen, når vi løfter i flok. Vi har fokus på indsatsen og prioriterer den fælles leverance fremfor vores individuelle performance. Bogholderiet behandler årligt ca. 100.000 fakturaer og har en meget bred kontaktflade til hele forretningen. Bogholderiet er placeret i regnskabssektionen og teamet består af en teamleder og ti medarbejdere inkl. to elever, så det er kun et plus, hvis du godt kan lide at lære fra dig.

Bogholderiet i Banedanmark

Bogholderiet er en del af regnskabssektionen, med i alt 25 medarbejdere fordelt på tre teams. Du vil få reference til teamlederen for Bogholderiet. Regnskabssektionen er en del af Koncernøkonomi, der er en del af den samlede økonomiafdeling, som udover Koncernøkonomi, består af Anlægsøkonomi. Vores fokus er understøtte hele Banedanmark med korrekt, præcis og rettidig ledelsesinformation, samtidig med at vi er en aktiv sparringspartner for forretningen i forhold til økonomi- og regnskabsmæssige spørgsmål.

Drift, udvikling og samarbejde

Vi søger en bogholder der, sammen med kolleger i teamet, skal varetage vores opgave med fakturabehandling i SAP via modulet Xflow. Der indgår i rollen et stort fokus på korrekt bogføring og efterlevelse af gældende regnskabspraksis.

Stillingens primære opgaver er:

  • Håndtering af fakturaer
  • Kontakt med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Udvikle og optimere af processer og IT
  • Deltagelse i samarbejde om større opgaver
Banedanmark har fornyeligt konverteret til nyeste version af SAP, og det er en vigtig opgave for hele sektionen at afsøge muligheder for at optimere egne processer via øget brug af de nye funktionaliteter, som dette giver mulighed for. Du vil i den forbindelse få mulighed for at komme med egne idéer og input.

Hvem er du?

Du har en kontoruddannelse eller anden administrativ baggrund, hvor du har fået erfaring med bogholderi.

Herudover er det en fordel, hvis du kan genkende nedenstående:

  • Er struktureret og kan skabe overblik
  • Har god systemforståelse og flair for IT
  • Har gode kommunikationsevner
Som person er du engageret, analytisk, selvstændig, udadvendt og sætte en ære i at hjælpe dine kollegaer internt i teamet, men også i resten af Banedanmark.

Vi arbejder med ERP-løsningen SAP og det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis det har erfaring hermed.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 2, Hovedstad.

Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Chris Bering Ravn på telefon 2114 4842.

Vil indkalder til samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192562&DepartmentId=22255&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890998

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet