BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Politik og Kommunikation søger en struktureret og engageret borgmestersekretær til en kommune midt i en rivende udvikling. Vi søger en person, der brænder for at løse opgaverne godt, evner at have mange bolde i luften, og sætter en ære i at have styr på alle de daglige opgaver. Hverdagen er spændende og alsidig med meget kontakt til borgere, politikere og samarbejdspartner.
Om osDu bliver en del af Center for Politik og Kommunikation (CPK) som består af 2 ledere og ca. 20 medarbejdere med mange forskellige fagligheder. Vi arbejder bl.a. med sekretariatsbetjening af kommunalbestyrelsen, borgmesteren og kommunaldirektøren, en række alsidige sagsbehandlingsopgaver, kommunikation, jura, erhvervsfremme, projektledelse og planlægning af større arrangementer og møder.
Dine opgaverDu vil blandt andet få ansvaret for at;
- Styre borgmesterens kalender
- Udarbejde borgmesterens daglige mødemappe
- Koordinere de praktiske ting omkring deltagelse og afholdelse af møder og arrangementer
- Håndtere borgerhenvendelser, som kan være personlige, telefoniske og skriftlige. Det vil være dit ansvar at koordinere og kvalitetssikre borgmestersvarene.
Du kommer også til at stå i spidsen for koordinering og planlægning af større kommunale arrangementer herunder eventuelle ministerielle besøg. I det daglige vil du dele kontor med en kollega, og du vil også skulle indgå i andre typer af opgaver i Center for Politik og Kommunikation. Der er således vid mulighed for at præge stillingens indhold afhængig af dine kompetencer, ligesom der løbende vil være mulighed for ud udvikle dig og lære at løse nye opgaver.
Dine kompetencerSom borgmestersekretær skal du have en selvstændig og proaktiv tilgang til opgaverne, der sikrer en kvalificeret og professionel betjening. Vi lægger desuden vægt på, at du har et godt overblik, analytiske evner, er kvalitetsbevidst og interesser dig for detaljen. Du skal føle stor ansvarlighed i forhold til opgaverne og være indstillet på at følge dem til dørs.
Vi forventer desuden, at du har- En relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne en kontoruddannelse,
- og at du har solid erfaring fra en lignende stilling i en anden kommune eller en anden politisk styret organisation
- En udadvendt og imødekommende personlighed, og er god til at kommunikere i skrift og tale
- Gode IT-kundskaber
- Gennemslagskraft og er robust og fleksibel
- God organisationsforståelse, og skaber nemt relationer på tværs i organisationen
- Et udfordrende arbejde med mulighed for faglig og personlig udvikling
- En attraktiv arbejdsplads med engagerede kollegaer
- Et uformelt arbejdsmiljø, hvor humør og engagement går hånd i hånd
- Spændende og afvekslende arbejdsopgaver som til tider er uforudsigelig
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og med mulighed for forhandling.
Stillingen er på 37 timer ugentlig
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til sekretariatschef Morten Svan på telefon 3247 1433 eller mail msv.uk@taarnby.dk
Ansøgningsfristen er d. 29. februar 2024.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ultimo uge 10. Der er mulighed for, at der for ansøgere der ”går videre” afholdes 2. samtale.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994313