Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed søger en IT-koordinator til den elektroniske omsorgsjournal Cura Care

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stillingen er på 37 timer ugentlig med ansættelse hurtigst muligt eller pr. 1. januar 2024.

Om stillingen

Vi søger vi en dygtig, engageret og ansvarsbevidst IT-koordinator, der vil være med til at sætte retningen og understøtte driften omkring kommunens elektroniske omsorgssystem Cura Care i Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed (ROS). Du vil blive en del af Enheden for Kvalitet og Kompetenceudvikling, og en fast del af teamet der varetager den daglige drift, konfiguration og udviklingen af den elektroniske omsorgsjournal (EOJ) i Center for ROS.

I teamet er en Tablet Supporter og to udviklingssygeplejersker, som alle arbejder meget dedikeret og varetager forskellige opgaver omkring den elektroniske omsorgsjournal. IT-koordinationen omkring den elektroniske omsorgsjournal er en meget vigtig funktion, således at systemet fungerer så problemfrit som muligt for brugerne.

Du vil skulle arbejde tæt sammen med enhedens øvrige medarbejdere, teamet omkring Cura Care, leverandører og IT-afdelingen i Tårnby Kommune.

Du vil som en fast del af Enhed for Kvalitet og Kompetenceudvikling have din base på et fælleskontor og herfra koordinerer, supportere og konfigurere den tekniske del i og af systemet. Du vil derudover opleve en tværgående praksis med resten af Enheden og Teamet.

IT-koordinatoren skal kvalitetssikre den tekniske drift i EOJ herunder have ansvaret for at sikre integrationer, opdateringer, nye moduler, brugere og nye løsninger i systemet. IT-koordinatoren og teamet omkring løser centrale opgaver i forhold til EOJ-systemet (Cura) og supporterer hjemmeplejen, plejehjem, sygeplejen, rehabilitering, daghjem samt træning.

Du har til opgave at sikre den løbende drift og support på EOJ-systemet, ligesom du bliver en central figur i den samlede udvikling og fortsatte implementering af EOJ-systemet i centret.

Om dig
  • Vi forventer, at du er imødekommende, servicemindet, er god til at skabe relationer og kan samarbejde med mange mennesker med forskellige fagligheder.
  • Du har kendskab til omsorgssystem Cura, og samtidig vil det være en fordel, hvis du har kendskab til socialområdet, træningsområdet og hjælpemidler.
  • Du har en sundhedsfaglig uddannelse kombineret med erfaring med IT. Det er en fordel, hvis du har erfaring med både support og undervisning på IT-området.
  • Du har kendskab og evner til at sætte dig ind i et komplekst IT-område og har teknisk snilde.
  • Du er løsningsorienteret og evner at have mange bolde i luften.
  • Er ansvarlig og stabil
  • Kan koordinere og planlægge komplekse processer
  • Er god til at kommunikere og skabe relationer
  • Kan formidle tekniske problemstillinger til forskellige faggrupper
  • Kan analysere og kortlægge problemstillinger i samarbejde med mange interessenter
Dine arbejdsopgaverne er blandt andet
  • IT koordination og systemadministration for optimal funktionalitet og løbende kvalitetssikring af EOJ systemet (Cura Omsorg/Social, Cura Plan)
  • Sikre support og vejledning af brugerne
  • Fejlmeldinger og fejlsøgning samt opfølgning
  • Samarbejde med leverandører (Systematic, MedCom mm.)
  • I samarbejde med udviklingssygeplejersken sikre konfiguration af nødvendige konfigureringer, øvrige justeringer og nye funktioner som løbende bliver integreret i Cura
  • Igangsætte, koordinere og implementere diverse projekter indenfor optimering af EOJ-systemet.
  • Tilrettelægge og udføre den løbende undervisning i forbindelse med nye tiltag
  • Løbende at sikre tilbud om opdateret undervisning og vejledning i IT-systemet
  • Deltage som en central person i fortsat implementering af Cura og FSIII.
  • DSD-samarbejde
  • Deltage i relevante erfa-grupper og temadage internt og eksternt
  • Deltage i forskellige projekter og udviklingsopgaver
  • Teknisk drift/administration af andre IT-systemer, f.eks. e-learning og DPSD
  • DPSD – superbruger
  • SOR–registret
  • Kontrakter i KITOS
Din profil
  • Sundhedsfaglig uddannelse eller anden relevant uddannelse
  • IT-teknisk uddannelse eller erfaring
  • Erfaring med projektledelse er en fordel
  • Kendskab til sundheds-IT og kliniske arbejdsgange i en kommune
  • Gerne uddannelse i formidling, supervision og undervisning
  • Erfaring fra lignende stilling/lignende opgaver
  • Erfaring med formidling på alle niveauer i en organisation.
  • Erfaring med kvalitetsudvikling
  • Kan indgå i et konstruktivt og respektfuldt samarbejde på alle niveauer i Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed
  • Kan arbejde selvstændigt og i team
Vi kan tilbyde dig
  • Et selvstændigt og udfordrende job, med mange faglige og alsidige arbejdsopgaver
  • Et tværfagligt team af engagerede og dedikerede medarbejdere hvor der er plads til sparring, refleksion og samarbejde på tværs
  • En arbejdsplads i konstant forandring og udvikling med plads til medindflydelse
  • Mulighed for uddannelse/kurser inden for området
  • Mulighed for fleksibel arbejdstid inden for normal kontortid

Du vil indgå i Center for ROS, Enhed for Kvalitet og Kompetenceudvikling sammen med to demenskoordinatorer, en sårsygeplejerske, tre uddannelsesansvarlige, en hygiejnesygeplejerske, tre udviklingssygeplejersker, en tablet supporter, tre kliniske diætister, en faglig koordinator / klinisk diætist og en leder.

Enhedens medlemmer arbejder meget selvstændigt med hver deres ansvarsområder, men samtidig giver enheden mulighed for kollegial støtte, samarbejde og sparring.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Enhedsleder for Kvalitets- og Kompetenceudvikling Gitte Munkebo på telefon 29 47 17 22 eller Udviklingssygeplejerske/Systemadministrator Camilla Danielsen på telefon 23 69 61 22

Ansøgningsfristen er d. 22. november. Ansættelsessamtalerne afholdes fredag den 24. november.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Digitalisering og Udvikling, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934788

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet