Chef for administrative koordinatorer med stærke ledelses- og koordineringskompetencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du pro-aktiv, systematisk og en anerkendende leder? Rollen som chef for Koordineringsenheden er en unik mulighed for at bidrage med administrativ understøttelse af det juridiske og politiske arbejde i DA – både når vi forhandler overenskomster, går i Arbejdsretten og kæmper for det gode arbejdsmiljø.

Om os
Du bliver chef for Koordineringsenheden, som hjælper DA’s politiske afdelinger med en lang række administrative opgaver herunder kalenderstyring, planlægning af møder, konferencer og rejser, udsendelse af mødemateriale, elevoplæring m.v. Vi arbejder derudover med at vedligeholde og udvikle de administrative arbejdsprocesser internt i DA, hvilket blandt andet indebærer opbygning af skabeloner og implementering og udbredelse af viden om vores IT-systemer.

Enheden består, udover dig, af fem administrative koordinatorer samt en kontorelev, der alle har forskellige funktioner og arbejdsområder. Vores faglighed og humør er højt, og vores motto er, at vi fikser det – også selvom vi ikke altid kender løsningen på de opgaver, vi støder på i løbet af en arbejdsdag.

Om stillingen
Du får det daglige ledelsesansvar for medarbejderne i koordineringsenheden. Enheden er i god udvikling, og du får ansvaret for fortsat at udvikle teamets kompetencer på tværs af opgaverne. Alle i enheden – inklusiv dig selv – skal kunne dække flere opgavefelter, så vi sikrer robusthed i opgaveløsningen.

Vi forventer, at du bidrager til enhedens opgaver i rollen som PA for DA’s viceadministrerende direktør, som du referer direkte til. Sammen med den viceadministrerende direktør tilrettelægger du møder og arbejdsgange i afdelingen Forhandling, aftaler og partsrepræsentation og fungerer som administrativ sparringspartner ved planlægning af lederudvikling, studieture og lignende i afdelingen.

Du vil indgå i en række samarbejdsfora og projektarbejde på tværs af DA´s enheder. Dette kan både være faglige fora, ligesom du bliver en del af ledergruppen i afdelingen Forhandling, aftaler og partsrepræsentation og DA´s chefgruppe. Projektarbejdet kan eksempelvis være implementering af IT-projekter og planlægning og afvikling af DA’s deltagelse på Folkemødet.

Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig som din relevante erfaring og motiverende og anerkendende ledelsesstil.

Du trives med at samarbejde med mange forskellige kolleger på tværs af organisationen og har en god fornemmelse for, hvor der er brug for hjælp – f.eks. når DA er en del af større forhandlingsforløb.

Koordinering falder dig naturligt, og du tænker både i helheder og på detaljerne.

Du er nysgerrig på at udvikle og forbedre arbejdsgange og processer – gerne med digitale værktøjer.

Du arbejder systematisk og er god til at planlægge både på kort og lang sigt.

Det er vigtigt, at du er omstillingsparat, da vores arbejdsdage kan være meget omskiftelige.

Er du interesseret?
Så send din ansøgning og andre relevante bilag til os via linket senest 18. september 2023 kl. 12. Vi holder samtaler i uge 39. Hvis du har spørgsmål eller bare er nysgerrig på at høre mere, er du velkommen til at kontakte Chef for HR, Facility Service og Egelund Slot Maj-Britt Stidsen på telefon 29200396.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DANSK ARBEJDSGIVERFORENING, Vester Voldgade 113, 1552 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1655&ProjectId=143734&DepartmentId=18956&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892366

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet