BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
** Der er lige pt. ikke nogle ledige stillinger i dette team. Vi står dog jævnligt og søger med lidt kortere varsel så send endelig en ansøgning afsted, såfremt stillingen har din interesse **
Hvem er vi?
Foundever Denmark er en del af en global virksomhed, der leverer kundecenterløsninger til vores klienter. Hvert år vinder vi priser for den fremragende kundeservice, som vi leverer, og derfor forsætter virksomheder med at outsource deres kundeservicebehov til Foundever. Vi har rigtig travlt lige nu, og vi søger derfor efter nye kundeservicerådgivere, der kan levere fantastisk kundeservice og -support på vegne af vores klienter.
Hos Foundever mener vi, at vores medarbejdere er vores allervigtigste ressource, og her bliver du en del af et fællesskab, der prioriterer udvikling, ambitioner og trivsel højt, og hvor vi i vores teams arbejder sammen for at være de allerbedste inden for kundeservicefeltet. Vi sætter barren højt og arbejder benhårdt for at nå vores mål, og derfor søger vi nye kolleger der har et stort drive og et godt humør. Hos Foundever får du muligheden for at gøre en forskel på vegne af vores klient, der leverer innovative og livsforandrende produkter til diabetikere, og du vil samtidig blive en del af en virksomhed, hvor vi sætter stort fokus på personlige, faglige og professionelle udviklingsmuligheder.
.
"Jeg har fået tildelt flere opgaver og mere ansvar relativt hurtigt efter min opstart. Mine ledere har set et potentiale i mig og den måde, jeg arbejder på, og de har været gode til at anerkende og påskønne mit arbejde" - Martin
Om jobbet
Lige nu leder vi efter kundeservicetalenter, der kan matche vores klients forventninger og standarder. Hvis du har interesse og kompetencer i kommunikation og kundeservice, så kan vi lære dig resten. I denne stilling skal du udøve kundeservice og –support på vegne af et stort medicinalfirma, der specialiserer sig i at fremstille produkter til diabetikere.
I dette job skal du:
- Udøve support og service på klientens produkter over telefon og mail til brugere som kontakter os med spørgsmål vedrørende funktion, ordre, reklamationer, etc.
- Kontinuerligt bidrage til at udvikle og optimere vores projekter og processer for at sikre tilfredse kunder.
- Sikre at vi kontinuerligt er i overensstemmelse med vores KPI’er i forhold til opkaldsvarighed, serviceniveau og –kvalitet.
- Sætte dig ind i diabetes samt vores klients produkter og løsninger for at kunne levere fremragende service og support
Produkterne, som du skal udøve service og support på, er af høj kvalitet og er en innovativ løsning til diabetikere med henblik på at hjælpe dem til et sundere og nemmere liv.
Hvad kan Foundever tilbyde dig?
Foundever tilbyder:
- En konkurrencedygtig lønpakke bestående af følgende:
- Månedsløn 19000 DKK
- 7% Fritvalgskonto 1330 DKK
- Pensionsopsparing – Foundever bidrager med 8% 1520 DKK
- Den fulde lønpakke svarer til 21.850 DKK per måned
- Hver måned bidrager Foundever med 7% til en fritvalgskonto, som du kan trække fra to gange om året. Denne konto bliver åbnet ved siden af din løn, og du har derfor muligheden for at spare op på en separat konto ved siden af din basisløn.
- Gode udviklingsmuligheder
- Grundig træning og oplæring
- Frokost hver dag i vores kantine, som Foundever betaler halvdelen af
- 5 feriefridage årligt
- Et fremragende arbejdsmiljø hvor vi prioriterer en masse events såsom brætspilsaftener, grillaftener og team events, etc.
.
"Jeg sætter stor pris på vores team events, hvor vi kan mødes uden for arbejde og have det sjovt med mine kolleger. Vi har en del sjove fester og events, men der er også plads til et godt grin, mens vi er på arbejde" - Frederik
Interesseret?
Vores kontor ligger i Sluseholmen 2-4, 3. sal i 2450 København SV.
Stillingen er fuldtid (37 timer om ugen), og arbejdstiderne ligger i tidsrummet fra mandag til fredag 08:00-16:00.
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så skynd dig endelig at sende os din ansøgning - vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi finder den rette profil.
Har du nogle spørgsmål til stillingen eller til Foundever som virksomhed, kan du kontakte Recruitment Specialist Helena Fjord på +45 44 12 72 26 eller på mail helena.fjord@foundever.com.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SITEL DENMARK ApS, Sluseholmen, 2450 København SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.foundever.com/job/Copenhagen-%28K%C3%B8benhavn%29-Dansktalende-Kundeservicer%C3%A5dgiver-Medicinalfirma-Denm/913537100/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875735