BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kundeservice er en del af afdelingen Salg og Kundeoplevelse, der arbejder med alle de områder, der berører kontakten med kunden. Vi er en central afdeling på Det Kongelige Teater, da det er hos os, at oplevelsen for mange af vores gæster tager sit afsæt. Kundeservice har ca. 25 ansatte medarbejdere, som du vil få ledelsesansvaret for. Afdelingen består både af et callcenter samt fysiske billetsalg i vores tre huse: Gamle Scene, Operaen og Skuespilhuset. Stillingen er et barselsvikariat der løber frem til den 1. august 2024.
Om stillingen og arbejdsopgaverne
- Daglig personaleledelse
- Bindeled mellem kundeservice og den overordnede afdeling for Salg og kundeoplevelse.
- Bindeled mellem kundeservice og de øvrige afdelinger, som vi samarbejder tæt med.
- Vagtplanlægning og fordeling af arbejdsopgaver
- Daglig beslutningstager i forhold til driftsopgaver
- Ansættelse af nye kundeservicemedarbejdere: udarbejdelse af kontrakter, onboarding-materiale og opstartsforløb
- Sæsonlanceringer: tæt samarbejde med teatrets kommunikationsafdeling om udarbejdelse af sæsonbog, sæsonlancering og ringekampagner.
- Tovholder/kontaktperson på projekter vedrørende kundeservice: fx nye IT-systemer, gavekort, fordelsprogrammer, nye procedurer mm.
Om dig
- Du arbejder struktureret og kan have gang i mange opgaver på samme tid
- Du har gode sociale færdigheder, er omgængelig og har let ved at samarbejde med mange forskellige slags mennesker
- Du har stærke kommunikative færdigheder og er en god intern og ekstern formidler
- Du har erfaring med at arbejde med kundeoplevelser og kundeservice
- Det er en fordel hvis du har en interesse for scenekunst
Praktisk
- Arbejdstid: Fuldtid
- Sted: Du vil primært sidde i teatrets callcenter, som er placeret i Operaen
- Du refererer til chefen for Salg og Kundeoplevelse
- Tiltrædelsesdato er d. 9. august 2023.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og øvrige ansættelsesvilkår sker efter relevant statslig overenskomst eller individuel aftale.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Kundeservicechef Sara Greve Karlsson
Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.
Søg stillingen ved at klikke på "Søg stillingen" til højre i annoncen senest d. 23. juni 2023
Send venligst en motiveret ansøgning og et cv.
Der vil blive indhentet børneattest i forbindelse med ansættelsen.
Læs mere om Det Kongelige Teater på kglteater.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Det Kongelige Teater og Kapel, August Bournonvilles Passage 2, 1055 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169890&DepartmentId=8608&MediaId=2416&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849477