BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores nuværende Office Manager har desværre valgt at gå på pension. Derfor leder vi efter en ny Office Manager til vores hovedkontor i København. Kan du lide at give vores gæster og dine kollegaer en god service og kan du jonglere med flere bolde ad gangen, så er dette job måske noget for dig.
Du bliver en del af et dynamisk og energisk team, Operational Excellence, på i alt 30 personer, som sammen løfter en bred vifte af opgaver indenfor driftssupport, udvikling og projektledelse.
Vi tilbyder mere end bare løn
Du får en familievenlig arbejdsplads, med kontor i København og Odense, i lækre moderne lokaler, med god forplejning. Vi har fokus på det hele menneske og gensidig fleksibilitet. Så har vi naturligvis en fantastisk madordning, hvor vores kolleger laver sund og lækker mad i personalerestauranten. Herudover tilbyder vi pensionsordning, sundhedsforsikring, fitnessabonnement og gode rabataftaler for vores medarbejdere.
Om stillingen
Som Office Manager vil du være ansvarlig for at tage godt imod vores gæster, styre og koordinere de forskellige aktiviteter på kontoret for på den måde at sikre rammerne for et godt og effektivt arbejdsmiljø. Du skal være selvstændig, og tænke struktureret samt være proaktiv i din tilgang til tingene. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med stor aktivitet og det er vigtigt at du trives i et travlt miljø, hvor man hjælper hinanden.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- Tage imod vores gæster i receptionen
- Telefonomstilling for Compass Group
- Sikre at vores kontor ser pænt og præsentabelt ud og at vores kaffemaskine er fyldt og virker ????
- Indkøb af diverse ting til kontoret (kontorartikler, rengøringsartikler, inventar, mv.)
- Kontaktperson til udlejer og ejendomsinspektør på vores kontor i hhv. København, Odense og Aarhus
- Daglig håndtering af post via receptionsmail/ infomail samt e-boks/virk.dk
- Breve og pakker ind og ud af huset
- Hotel og flyreservationer
- Mødearrangementer – interne og eksterne
- Pronestor – oprettelse af brugere, mødebestillinger og rokade af disse
- Biladministration inkl. kontakt til leasingselskaber, administration af brobizz, osv.
- Administration af parkering ved vores kontorer
- Gaveklubben – registrering af fødselsdage m.m. og bestilling af gavekort
- Diverse andre administrative opgaver og ad hoc-opgaver
Om dig
Du er serviceminded og vant til at have et godt overblik. Som person har du en positiv indstilling, er imødekommende og kan lide at omgås andre mennesker. Du er fleksibel og pligtopfyldende samt tager ansvar for løsning af dine opgaver. Du kommer til at arbejde på vores hovedkontor som er i Mikado House på Amager (tæt på DR Byen). Du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø omgivet af engagerede kollegaer.
Derudover kan du genkende dig selv i nedenstående fordi du:
- er en teamplayer og god til at samarbejde på tværs af en organisation
- har let til smil og grin
- taler og skriver dansk og engelsk
- gerne har erfaring fra lignende stilling
Om Compass Group Danmark
Hos Compass Group sørger vi for forplejningen, rengøring og softservice til en bred vifte af virksomheder. Vi driver 380 kantiner, integrerede facility management kontrakter og en lang række rengøringskontrakter i Danmark – og fælles for dem alle er, at det sunde og bæredygtige valg er omdrejningspunktet for vores indkøb, vores måde at tænke på og den måde vi laver mad til vores gæster og leverer vores services.
Lyder det som noget for dig? Så send os dit CV og en motiveret ansøgning via linket.
Har du behov for at høre mere, kan du kontakte Director of Operational Excellence, Anne Holmen på anneholmen.jensen@compass-group.dk eller 30 51 45 16.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Compass Group Danmark A/S, Rued Langgaards Vej 8 1. Sal, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://compassgroupdanmarkas.hr-on.com/show-job/153636?linkref=117937&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858605