BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tidligere erfaring som koordinator eller leder i en regnskabsvirksomhed, revisionsvirksomhed eller bogholderivirksomhed er et krav
Hos Stadsrevisionen hjælper vi til dagligt +1200 små og mellemstore virksomheder over hele Danmark, med alt fra bogføring og årsregnskaber til selskabsret og skatterådgivning.
Vi er vækstet fra 1 til 23 medarbejdere på mindre end 18 måneder, hvilket helt afgjort skyldes vores høje kundetilfredshed som revisor med speciale i mindre og mellemstore virksomheder.
Vi tilbyder lønkompensation over markedsniveau, efter kompetencer og erfaring.
Vi søger hertil efter en leder og koordinator, til vores team af dygtige regnskabskonsulenter. Vi har stor fleksibilitet ift. arbejdstider og hjemmearbejde, hvilket betyder at du selv kan vælge om du ønsker at arbejde fra vores kontor på Århus Ø, eller fra din private arbejdsplads.
Hos Stadsrevisionen vil du være tildelt ansvar fra den første arbejdsdag, og være del af en dynamisk virksomhed hvor der sjældent er langt fra idé til handling.
Det forventes at du er fagligt stærk, pligtopfyldende, punktlig og ambitiøs.
Vores kunders oplevelse er alfa & omega og du skal derfor være stærk indenfor kundeservice og formå at have en stærk struktur i din arbejdsgang.
Vi behandler ansøgninger som fremsendes med fyldestgørende CV på kontakt@stadsrevisionen.dk og Joshua@stadsrevisionen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Stadsrevisionen ApS, Helga Pedersens Gade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: www.stadsrevisionen.dk
Via e-mail: Joshua@stadsrevisionen.dk
Telefonisk: 70604004
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863320