BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Børnehuset Irlandsvej søger ernæringsassistent/køkkenansvarlig på 28 timer om ugen til ansættelse 1. december 2023 eller snarest efter. Drømmer du om et job, hvor du sammen med en kollega, er med til at give småbørn en god dag med lækker og ernæringsrig mad? Og drømmer du om ikke at arbejde fuldtid. Så har vi det perfekte job til dig.
Da vi har opstartet frokostordning i børnehaven, har vi brug for 2 medarbejder i køkkenet, og søger derfor en kollega til vores nuværende køkkenmedarbejder.
Køkkenet ligger midt i huset, så du vil have meget kontakt med børn og voksne i huset. Det er derfor vigtigt, at du kan tale og forstå dansk, da børnene ofte kommer og spørger ind til måltidet eller for at sludre lidt. Det er en fordel, hvis du har hygiejne bevis eller erfaring fra institutionskøkkener.
Børnehuset Irlandsvej er en integreret daginstitution med 20 fastansatte, 36 vuggestuebørn fordelt på 3 stuer og 60 børnehavebørn fordelt på 3 stuer.
Vi har fokus på økologi og begrænsning af madspild, så du skal være indstillet på at arbejde i den retning.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at- Lave sund og ernæringsrigtig frokost til børnene i børnehuset
- Bage brød
- Ordne kaffe/the til møder og pauser
- Ordne opvask efter morgenmad, frokost og eftermiddagsmad for hele huset
- Ordne vogne til formiddagsfrugt og eftermiddagsfrugt til vuggestuen
- Indkøb og egenkontrol
- Rengøre køkkenet efter gældende regler
- Lave ugentlige madplaner (forberede mad/planer under ferier)
Vi søger en medarbejder, der kan rumme, at der ofte kommer mange mennesker ind og ud af køkkenet. En empatisk medarbejder der bl.a. finder det hyggeligt, at børnene kommer ud og henter frokostvognene m.m. Vi ønsker en ny kollega, der gerne vil være med til at drøfte, hvad et godt pædagogisk måltid er. Vi har en forventning om, at den nye du sammen med din kollega i køkken god til at planlægge den tid der er til rådighed.
Vi har et nyt og lækkert rummeligt køkken, så der skulle gerne være mulighed for plads til det meste.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med 3F eller FOA efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Malene Suhr på telefon 30760626.
Vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Når rette kandidat er fundet, fjernes stillingsopslaget fra Tårnby Kommunes hjemmeside.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysningerTårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934633