H. Skjalm P. Webshop søger en lager- og logistikmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vore nye Webshop lager- og logistikmedarbejder?

Til vores webshoplager i Brøndby søger vi en dynamisk lager-og logistikmedarbejder med mod på en varieret dagligdag

Startdato:      så hurtigt som muligt.

Arbejdstid:    37 timer, fuld tid. Med mødetider fra kl. 8.00.
                      Arbejdstiden kan være forskudt i forhold til behov. Der kan forekomme overarbejde
                      inkl. weekender ved særlige opgaver

Hvem er vi?
H. Skjalm P. er en dansk design virksomhed med tre forskellige afdelinger; en konceptbutik på Nikolaj Plads i København, en webshop, og en wholesale afdeling med salg af H. Skjalm P.’s eget design. Vores lager i Brøndby er vores knudepunkt, og herfra serviceres alle 3 afdelinger.

H. Skjalm P. blev stiftet i 1953 af Hagbarth Skjalm Petersen og hans hustru og vi er i dag stadig kendt for, at her kan man altid finde de seneste nyheder inden for boligtekstiler, brugskunst og interiør. I mange år har H. Skjalm P. haft fokus på bæredygtig produktion af høj kvalitet og økologisk GOTS certificerede tekstiler. Som årene er gået er H. Skjalm P. blevet til et anerkendt design-brand i både Danmark som i resten af verdenen.

 Hvem er du?

  • Du har lager og logistik erfaring 
  • Du skal kunne tale og læse dansk, på engelsk samt kunne tælle og regne
  • Du skal kunne indgå i et team og samtidigt kunne arbejde selvstændigt
  • Du er servicemindet
  • Du drives af at lægge planer og gennemføre dem
  • Du er en problemløser og arbejder struktureret
  • Du har en god fysik
  • Truckcertifikat B er et krav
  • På lager er det en fordel, hvis du har kendskab til IT – Shopify og Navision, dog ikke et krav

Lidt om de forskellige jobs?

  • Varemodtagelse, optællinger, vareopfyldning i de rigtige lokationer på vores webshop 
  • Ordrehåndtering fra pluk af varer til bestilling af fragt, så de kan sendes
  • Varemodtagelse for webshop
  • Lagerstatus, lagersalg
  • Kørsel mellem webshoplager og butikken på Nikolaj palds

 

  • Fragt – bogfører webshopordre + fragthåndtering (fragtsedler/dokumenter) – IT vant – hurtig på tasterne
  • Du bliver en del af et stort og professionelt team inden for varemodtagelse, logistik, pluk, pakkeri eller fragt
  • Du skal kunne være fleksibel i forhold til de forskellige arbejdsopgaver
  • Gode medarbejderforhold
  • Der vil være en del løft, så du skal have en god fysik

Endvidere forventer vi, at du besidder følgende personlige kvalifikationer:

  • Struktureret
  • Overblik
  • Dynamisk
  • Servicemindet
  • Smilende og positiv

Interesseret?

Send din ansøgning til CEO Rachid Moula på email: rachid@hskjalmp.com. Ref.: "Webshop-lagermedarbejder". Ansøgninger og ansættelse vil blive behandlet løbende.

Har du spørgsmål inden kan de rettes CEO Rachid Moula på tlf. 2288 1968.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

H. SKJALM P., Nikolaj Plads, 1067 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: rachid@hskjalmp.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5690227

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet