BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
OMRÅDE: 2770 Kastrup
LIDT OM MIG:
Jeg er en gift kvinde på 39 år, som har en BPA-hjælperordning, efter en behandlingsfejl i 2017, der har lammet dele af min krop samt min tale. Jeg har næsten fuld funktion i højre hånd, lettere nedsat funktion i højre ben, og kun minimal funktion i venstre arm og hånd.
Jeg kan ikke tale, men skriver på min maskine, der også kan læse det højt. Jeg er kognitivt velfungerende og hukommelsen er intakt. Jeg har lysfølsomhed og dobbeltsyn, så jeg bærer oftest solbriller i skarpt lys. Jeg benytter kørestol i dagligdagen, men fysisk kan jeg ikke så meget selv.
Jeg har en kørestol der er eldrevet.
Jeg har brug for hjælp til forflytninger, personlig pleje og hygiejne, ledsagelse ud af huset, toiletbesøg og til at give øjendråber m.m. Jeg kan selv spise og drikke, men har brug for at få maden tilberedt og serveret/skåret ud. Jeg har brug for hjælp til alle daglige gøremål som f.eks. vaske tøj, rengøring og indkøb.
Kort sagt: Jeg søger en til at være mine arme og ben til normale gøremål i dagligdagen.
Tonen i hjemmet er humoristisk, sarkastisk - ofte på grænsen til morbid. Er du Brøndbyfan, skal du kunne tåle lidt venlige drillerier :)
JOBBESKRIVELSE:
Jeg søger en ny stabil og ikke mindst fleksible hjælpere. Vores team p.t. er tre hjælpere. Vores hjælper har i forbindelse med studiet fået et job der passer ind og har desværre måtte forlade stillingen.
Der søges en hjælper til lige uger fredag 15.00 - 22.00 og lørdag 12.00 – 22.00 og ulige uger onsdag 15.00 - 22.00
Oplæring på 2x8 timer, som vil ske ved sidemandsoplæring fra en i mit team.
Jeg søger:
- Kvindelige hjælpere 25+ grundet den personlige hygiejne.
- Hjælpere der er fleksible og kan sætte egne behov til side for at hjælpe, når det brænder på.
- Engagerede og initiativrige hjælpere, der også kan arbejde selvstændigt.
- Alt i alt er tillid, ærlighed, stabilitet og naturligvis kemi vigtigst for mig.
Jeg har en BPA-ordning, hvor jeg er arbejdsleder. Handicapformidlingen er arbejdsgiver og varetager lønudbetaling og ansættelsesforhold.
Vi kan tilbyde dig:
- Et meningsfyldt og fleksibelt job.
- Betalt oplæring over to dage 08.00 - 16.00
- Vagter fra 08.00 - 22.00 Vi kører med fast skema, men med mulighed for indflydelse og byt af vagter. Vi har betalt vagtmøde ca. 2 timer hver 3. måned, hvor skemaet lægges for 3-4 måneder ad gangen. Hjælp ved sygdom og ferie er en naturlig del. Vi har et team, som dækker ind for hinanden.
- Et 2-ugers fast rul.
- Et arbejde, hvor du bliver en tæt del af familien.
- Et rart, behageligt og uformelt arbejdsmiljø.
Det er et krav, at du har kørekort og det er et ikke-rygerhjem, men der må gerne ryges moderat udenfor. Da vi har to børn på henholdsvis 15 og knap 13 år, vil der naturligvis også blive indhentet straffe- og børneattester. Vi bor i nybygget hus i Tårnby.
Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i.
KVALIFIKATIONER:
- Kørekort B
- Fleksibel
- Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem
- Høj hygiejnestandard
- God til børn
- Jævnaldrende hjælper
PRAKTISKE INFORMATIONER:
- Startdato: Snarest muligt
- Deltid 12 timer i ugen
- Sidste frist for ansøgning: 19.09.2023
- Afholdelse af samtaler: Løbende
- Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
- Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side
- Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelsen
LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 143,47 kr. eller 145,96 kr. ved minimum tre års anciennitet.*
Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009
KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning direkte til borgeren på mail: 200706@handicapformidlingen.dk - gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Regin Christensen på mail: Regin@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71 997 370 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200706
HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør - og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: 200706@handicapformidlingen.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893949