IT-supporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

HK søger IT-Supporter til Servicedesk

I forbindelse med oprettelse af IT Servicedesk i HK Danmark, søger vi to medarbejdere, som vil være med til at bygge en Servicedesk op fra bunden. Du kommer til at have et tæt samarbejde med dine kollegaer i IT-afdelingen, og vi skal i fællesskab optimere og forbedre den service vi leverer til vores kolleger. Din rolle vil være afgørende for at styrke serviceniveauet og sikre en effektiv drift af alle HK’s systemer og applikationer. Du vil opleve en høj grad af frihed, men også en forventning om at tage ansvar og være proaktiv. F.eks. ved at initiere initiativer der kan forbedre kvaliteten, løfte serviceniveauet og optimere effektiviteten.

Da du vil blive en del af en helt ny Servicedesk vil du samtidig være med på hele rejsen, og du vil derfor i høj grad have mulighed for at præge rollen og være med til designe de processer, som skal være grundlaget for dit daglige arbejde. Du vil som HK’s nye Servicedesk it-supporter blive en del af en vagtplan mandag-fredag fra kl. 7.00-16.00. 

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Besvarelse af telefonopkald, e-mails, IT-sager og andre former for kommunikation fra kollegaer, der har brug for teknisk support og service
  • Design og vedligeholdelse af vejledninger, videns artikler samt dokumentation af procedurer og vejledninger
  • Registrering, prioritering, kategorisering, dokumentation og løsning af kollega henvendelser indenfor aftalte procedurer i vores ITSM-system (TOPdesk).
     

Om dig

Du er social, udadvendt og kan samarbejde og kommunikere i øjenhøjde med kollegaer på alle niveauer - og så er du først og fremmest serviceminded. Ligeledes forventer vi at du har en positiv tilgang til dit arbejde, dine kunder og kollegaer såvel som du er kommunikativt stærk og sætter en dyd i at følge alle dine opgaver helt til dørs. Ydermere er du god til at skabe relationer bredt i organisationen.

Derudover er det en stor fordel hvis du:

  • Har erfaring fra lignede stilling i en IT-support/Servicedesk funktion
  • Har praktisk erfaring med Microsoft miljøer, O-365, netværk og AD
  • Har stor interesse for IT og teknologi samt brænder for levere god service
  • Har erfaring med ITSM-systemer, og gerne ITIL-processer
  • Har gode sproglige kompetencer i dansk – mundtligt såvel skriftligt
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kan arbejde sammen med andre om et fælles mål.

Det kan vi tilbyde dig

En uforudsigelig hverdag, hvor ikke to dage er ens. Derudover tilbyder vi en uformel omgangstone og et rummeligt socialt miljø, hvor der er plads til alle og hvor vi synes at det også skal være sjovt at gå på arbejde. Organisatorisk vil du blive placeret i HK IT i teamet Infrastruktur og Teknik.

Ved ansættelsen udarbejdes en personlig kompetenceudviklingsplan, som tager udgangspunkt i lige netop dine kvalifikationer, og som vil give dig mulighed for en løbende kompetenceudvikling.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes i rollen som it-supporter. Stillingen er på fast arbejdstid (flextid) og du tilbydes attraktive løn- og arbejdsvilkår i henhold til intern overenskomst med OK-fællesskabet (Klubben HK).

Tiltrædelse

Den 1. november 2023.

Ansættelsessted

HK, Weidekampsgade 8, 2300 København S.

Yderligere oplysninger

Du kan høre mere om jobbet ved henvendelse til teamleder Thomas Dyring Weidlich på mobil 2014 2320.

Ansøgning

Søg stillingen ved at klikke på ’ANSØG’ nedenfor. Vedhæft venligst motiveret ansøgning, CV og relevante bilag.

Ansøgningsfrist

Søndag den 3. september 2023.

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

------

 

Om HK Forbundet

Med 215.000 medlemmer er HK landets næststørste fagforbund. Vi arbejder blandt andet for gode overenskomster og sunde, sikre arbejdsforhold og hjælper vores medlemmer med job og karriere. Alt sammen for at give vores medlemmer et godt fodfæste på arbejdsmarkedet både i dag og i morgen.

 

HK Forbundet er en attraktiv arbejdsplads med et kollegafællesskab, hvor vi rækker ud og hjælper hinanden på tværs af teams og afdelinger. Vi arbejder hver dag for at indfri medlemmernes forventninger om god og nærværende service. Det sætter skub i en lang række initiativer og projekter, der er med til at skabe muligheder for, at du som medarbejder kan udvikle dig såvel fagligt som personligt. Målet er, HK skal levere services af en sådan kvalitet, at HK fortsat er det oplagte valg for nuværende og nye medlemmer.

 

Læs mere om HK: www.hk.dk/omhk

Mød tre medarbejdere i HK: https://www.hk.dk/omhk/job-i-hk-fagforening/om-at-arbejde-i-hk-fagforening

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e784f4a4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IT, Weidekampsgade, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e784f4a4&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889332

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet