BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Systemkoordinator til Office365
Brænder du for at holde dig opdateret på Microsoft O365? Og synes du det er spændende at videreformidle ændringerne til andre brugere? Så er det dig vi leder efter!
Som Systemkoordinator til O365 vil din primære opgave være at følge, udvikle og drive vores Microsoft Office365 platform. Derudover vil du også få opgaver som IT-driftskonsulent og indgå i vores IT-team med ansvar for Movias Azure tenant og Movias onsite Microsoft baserede IT-miljø.
Movia IT arbejder med mange spændende opgaver, der skal give gode services til vores passagerer i både Flex-trafikken og den almindelige offentlige transport. Vi har et stort og rigtigt velfungerende IT-miljø, og har nu sat retning mod en migrering til Cloud - en rejse, vi forventer os rigtig meget af: Større stabilitet og fleksibilitet, mere agilitet i udvikling af nye løsninger sammen med Movias forretning. Hurtigere time-to-market, samt en langt bedre styring af vores Cloud ressourcer/ressourceforbrug, så vi betaler det rigtige (FinOps).
Du får en nøglerolle som driftsmedarbejder
Din primære opgave bliver at holde øje med, hvad Microsoft kommer med af ændringer til O365 og sikre at vi får testet, implementeret og informeret om kommende ændringer, så alle vores medarbejdere kan få det bedste ud af O365.
Du kommer også til at arbejde med optimering og vedligeholdelse af resten af Movias IT-miljø, On-premise og i Azure. Vi fokuserer meget på sikkerhed, hvilket også vil være noget, der skal tænkes ind i dit arbejde.
Du skal hjælpe os med at:
- drive Movias IT-miljø On-premise og i Azure, med en portefølje på over 100 systemer - effektivt og med høj tilgængelighed, fortrolighed og integritet
- følge, teste og vurdere nye tiltag i Microsoft Office365, samt sikre vores brugere en kontinuerlig onboarding
- samarbejde med IT-leverandører og konsulenter, og levere gennemarbejdede løsningsforslag
- deltage på diverse IT-projekter, for at sikre gode sammenhængende løsninger
- deltage i en vagtordning med vores øvrige gode driftskonsulenter
Din profil
Vi forestiller os, at du:
- har relevant uddannelsesmæssig baggrund som fx ingeniør, datalog, datamatiker eller tilsvarende
- har flere års erfaring eller er nyuddannet med indgående kendskab til Microsoft Office365
- har kendskab til Azure og løbende ønsker at udvide dine kompetencer
- er metodisk, struktureret og har en vedholdende tilgang til dine opgaver
Nicolai som er en del af vores drift team siger; "Det jeg bedst kan lide ved min stilling, er at jeg er en del af et dynamisk miljø, hvor robuste IT-løsninger og min kontinuerlige læring er i fokus. Du kan se frem til en stilling, hvor du vil udvikle dig og blive udfordret i takt med dine ansvarsområder, men også hvor du vil være omgivet af dygtige og engagerede kollegaer og ledere, der altid står klar til at hjælpe og støtte dig. Samtidig med at den faglige stolthed er høj, sætter kollegerne også kulør på hverdagen, hvilket gør vores team helt unikt".
En IT-afdeling med en unik og kompleks portefølje af systemer
Du vil blive en del af en stor IT-afdeling på i alt 49 medarbejdere, som arbejder med IT-projekter og BI, datasikkerhed, systemforvaltning, drift og support. Vores ansvar omfatter såvel interne som eksterne systemer som bl.a. Rejsekortet, Rejseplanen og DOT webshop, der når ud til vores mange rejsende.
Ansøgningsfrist
Søndag den 18. juni 2023.
Har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Kenneth Schiller tlf. 29449446.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende.
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2023, eller hurtigst muligt.
Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.
Movia som arbejdsplads
Som Danmarks største trafikselskab arbejder Movia for øget mobilitet på hele Sjælland gennem en sammenhængende, enkel og miljøvenlig kollektiv transport. Movia er en spændende arbejdsplads med knap 450 medarbejdere. Vi hylder høj faglighed, innovative og fremtidssikre løsninger, og et kollegialt fællesskab på tværs af fagligheder, områder og centre. Vi har en uformel omgangstone og samarbejder på tværs af organisationen om at udvikle og forbedre den kollektive trafik til gavn for kommunerne, regionerne og borgerne.
Vi lægger vægt på vores medarbejderes trivsel og tilbyder gode kantineforhold, frugtordning og træningsrum samt praktisk beliggenhed tæt på Valby St. og Ny Ellebjerg St. Vi arbejder systematisk med kompetenceudvikling i hele organisationen og har flextid, hvilket gør det muligt at få arbejdsliv og familieliv til at hænge godt sammen. I Movia vil vi gerne sikre en sund arbejdsplads nu og i fremtiden, hvorfor vi er en røgfri arbejdsplads.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mkjobmovia.azurewebsites.net/da-DK/Application.aspx?VID=02062023
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847762