Jobopslag: Søges: Stabil og fleksibel hjælper til deltidstjans

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

LIDT OM MIG:
Jeg er en gift kvinde på 40 år, som har en BPA-hjælperordning efter en behandlingsfejl i 2017, der har lammet dele af min krop samt min tale. Jeg har næsten fuld funktion i højre hånd, lettere nedsat funktion i højre ben, og kun minimal funktion i venstre arm og hånd. Jeg kan ikke tale, men skriver på min maskine, der også kan læse det højt. Jeg er kognitivt velfungerende og hukommelsen er intakt. Jeg har lysfølsomhed og dobbeltsyn, så jeg bærer oftest solbriller i skarpt lys. Jeg benytter kørestol i dagligdagen, men fysisk kan jeg ikke så meget selv. Jeg har en kørestol, der er eldrevet.

Tonen i hjemmet er humoristisk, sarkastisk – ofte på grænsen til morbid. Er du Brøndbyfan, skal du kunne tåle lidt venlige drillerier 🙂

JOBBESKRIVELSE:

Jeg søger en ny stabil og fleksibel hjælper til jobstart snarest. Timerne ligger tirsdag og torsdag i tidsrummet kl. 08.30-20.30.

Jeg har brug for hjælp til forflytninger, personlig pleje og hygiejne, ledsagelse ud af huset, toiletbesøg og til at give øjendråber m.m. Jeg kan selv spise og drikke, men har brug for at få maden tilberedt og serveret/skåret ud. Jeg har brug for hjælp til alle daglige gøremål, som fx rengøring, indkøb m.m.

Kort sagt, jeg søger en til at være mine arme og ben til normale gøremål i dagligdagen.

Der er oplæring på 2 gange af 8 timer, som vil ske ved sidemandsoplæring fra en i mit team.

Jeg søger:

  • Kun kvindelige hjælpere 25+ grundet den personlige hygiejne
  • Hjælpere der er fleksible og kan sætte egne personlige behov til side for at hjælpe, når det brænder på
  • Engagerede hjælpere, der også kan tage initiativ og arbejde selvstændigt
  • Alt i alt er tillid, ærlighed, stabilitet og naturligvis kemi vigtigst for mig

Jeg har en BPA-ordning, hvor jeg er arbejdsleder. Handicapformidlingen er arbejdsgiver og varetager lønudbetaling og ansættelsesforhold.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et meningsfyldt og fleksibelt job
  • Betalt oplæring over to dage kl. 8.30-16.30
  • Vi kører med fast skema, men med mulighed for indflydelse og byt af vagter
  • Vi har betalt vagtmøde hver 3. måned, hvor skemaet lægges for 3-4 måneder ad gangen
  • Hjælp ved sygdom og ferie er en naturlig del af dit job. Vi har et team, som dækker ind for hinanden
  • Du er fysisk og psykisk robust og har styr på hjemmefronten
  • Et 2-ugers fast rul
  • Et arbejde, hvor du bliver en tæt del af familien
  • Et rart, behageligt og uformelt arbejdsmiljø

Det er et krav, at du har kørekort, da vi har handicapbil. Det er et ikke-rygerhjem, men der må gerne ryges moderat udenfor. Da vi har to børn på henholdsvis 13 og 16 år, vil der naturligvis også blive indhentet straffe- og børneattester.

Send en fyldestgørende jobansøgning med tidssvarende foto til nedenstående mail for at komme i betragtning til stillingen. Der indkaldes til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til ansættelsen kan du kontakte ægtefælle Henrik på mobil 24 215 831, eller skrive til mig på 200706@handicapformidlingen.dk.

Jeg ser frem til at lukke dig ind i vores liv.

Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i borgerens eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter borgeren skulle have lyst til at deltage i.

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B
  • Fleksibel
  • Selvstændig
  • Ikke ryger
  • Have respekt- og forståelse for at arbejde i et privat hjem
  • Høj hygiejnestandard
  • God til børn

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Hurtigst muligt
  • Deltid: 24 timer pr. uge
  • Sidste frist for ansøgning: 22.10.2024
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side
  • Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelsen

LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 151,06 kr. eller 153,68 kr. ved minimum tre års anciennitet.* Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning direkte til borgeren på mail: 200706@handicapformidlingen.dk – gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Regin Christensen på mail: regin@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71 997 370 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200706

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge – uanset køn, seksuel orientering, etnisk baggrund, religion, handicap eller alder. Vi tror på, at vores forskellighed beriger vores organisation og hjælper med at nå vores mål i fællesskab.

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (24-24 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104393

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet