Naviairs juridiske afdeling er på udkig efter en ny kollega, som er nysgerrig, har stor interesse og gerne erfaring indenfor GDPR, compliance og udbud – er det dig? Så læs videre herunder.
I en nyoprettet stilling søger vi en ny kollega, der kan medvirke til at drive og eksekvere organisationens GDPR-krav i tæt samarbejde med Naviairs DPO. Det inkluderer bl.a. at sikre, at alle Naviairs behandlingsaktiviteter gennemgås og løbende opdateres i forhold til GDPR-compliance. Du vil blive en del af et mindre, tæt samarbejdende team, der sætter en ære i at levere intern juridisk rådgivning og compliance på højt niveau.
Om stillingen
Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at arbejde med en bredere vifte af lovområder og bidrage med de kompetencer og interesser, som gør din arbejdsdag spændende og udfordrende.
Du kommer til at blive en nøglespiller, hvad angår at sikre organisationens GDPR-compliance. Du skal derfor kunne lide at være i kontakt med andre mennesker, både internt og eksternt.
Derudover får du mulighed for at medvirke til at strukturere og sikre, at Naviairs udbud gennemføres i overensstemmelse med de fastsatte retningslinjer. Det vil i den forbindelse være en fordel, dog ikke afgørende, hvis du har kendskab til udbudsreglerne og med at arbejde med digitale udbudsplatforme, fx Mercell (EU-Supply).
Du får også mulighed for at medvirke til at strukturere og sikre, at Naviair er løbende compliant i forhold til andre juridiske processer, fx ved monitorering og opfølgning på Naviairs politikker og interne retningslinjer.
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi ser gerne, at du er nysgerrig og har dokumenteret erfaring indenfor arbejdet med GDPR, compliance eller udbud. Du er kendetegnet ved, at du:
- trives med at ”have orden i penalhuset”, og du er altid venlig og kommunikerende over for kollegaer, og eksterne samarbejdspartnere
- tør sige din mening og udfordre status quo
- evner at arbejde selvstændigt, struktureret, kvalitets- og ansvarsbevidst og overholder deadlines
- elsker at lære nye ting og er initiativrig i forhold til opgaveløsning
- er detaljeorienteret og formår at finde ”djævlen i detaljen”
Bliv en del af en arbejdsplads med et helt specielt sammenhold
Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job. I Naviair bliver du dækket af en sundhedsordning, hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus. Vi tilbyder desuden fri parkering med mulighed for el-opladning af bil, en kantineordning med lækker og varieret mad, trænings- og motionslokaler og en god pensionsordning. I hverdagen har vi derudover gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.
Løn og ansættelsesvilkår
Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge.
Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst i staten. Lønnen fastsættes på et niveau, der er afhængigt af erfaringer og kvalifikationer.
Ansættelse er desuden betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmeligt” (NATO SECRET).
Ansøgning og samtaler
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefjurist Sigurd Slot Jacobsen på telefon+45 2935 6590 eller e-mail: ssj@naviair.dk eller chefkonsulent og DPO Charlotte Hellinghus på telefon +45 3247 8912 eller e-mail cpe@naviair.dk.
Klik på "Ansøg" og send en motiveret ansøgning og dit CV senest 5. februar 2025.
Første samtalerunde forventes afholdt den 19. februar 2025.
Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b3b26123-5b48-402f-a4cb-008f413ad919