BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
FOKUS PÅ ARBEJDSMILJØ – KVALITET – FAGLIG UDVIKLING
Plejehjemmet Løjtegårdsvej søger en sygeplejerske som klinisk vejleder pr. 01-03 eller 01-04-2024 på 35 eller 37 timer pr. uge.
Vi ønsker osEndnu en sygeplejerske med klinisk vejleder funktion med gode samarbejdsevner, og fokus på anerkendende kommunikation. Hvis den rette ansøger er der, men ikke har den kliniske vejleder uddannelse, vil vi også kunne tilbyde uddannelsen.
Din hovedopgave vil være at varetage de sygeplejestuderende både selvstændigt og i tæt samarbejde med husets anden kliniske vejleder. Derudover sørge for kvalitets- og kompetenceudvikling af social- og sundhedsassistenter og –hjælpere ved undervisning, og sidemandsoplæring i samarbejde med husets øvrige sygeplejersker i plejen.
Du vil ud over refleksion med de sygeplejestuderende også facilitere refleksionsmøder med alle husets elever og studerende en gang om måneden, som vi har haft stor succes med.
Du vil indgå i en tværfaglig hverdag med kolleger i din egen afdeling, med husets øvrige sygeplejersker og ansatte samt i en erfa-gruppe for kliniske sygeplejersker og kliniske vejledere. Din hverdag vil både bestå af din kliniske vejlederfunktion sammen med de sygeplejestuderende samtidig med klinisk lederskab på din afdeling i samarbejde med din afdelingsleder. I vil sammen sørge for kompetenceudvikling af medarbejderne på afdelingen indenfor sundhedsydelser og dokumentation - Cura.
Vi er meget fokuserede på at give vores sygeplejestuderende den bedst mulige klinik med gode relationer til kolleger og individuelle udfordringer. Vi blev i 2019, 2020, 2021 og 2023 nomineret som ”Årets praktiksted” af SLS, hvilket vi er meget stolte af. Vi har desuden et stort optag sosu- elever, hvilket bidrager til læring og udvikling i et spændende tværfagligt samarbejde – også med vores fysioterapeuter, læger, aktivitetsmedarbejder og øvrige ansatte i huset.
Vi er beliggende nær Tårnby Station i grønne omgivelser med atriumgård og sansehave og omgivet af den smukke travbanepark.
Hvem er vi?Plejehjemmet består af 4 afdelinger – Anemonen, Rosen, Lotusen og Liljen. Der bor i alt 119 beboere på de 4 afdelinger med hver en afdelingssygeplejerske/leder. Hver afdeling har ca. 22 fastansatte samt et antal timelønnede afløsere.
Størstedelen af vores ansatte er social- og sundhedsassistenter, som varetager alle sundhedslovsydelser. Derudover har vi en mindre gruppe social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere og sygeplejersker tilknyttet hver afdeling.
Vi er en stabil og fleksibel arbejdsplads med et engageret og dynamisk ledelsesteam, der har fokus på høj faglig kvalitet og udvikling, og mener samtidig, at det er vigtigt at skabe balance mellem arbejdsliv og privatliv. Derfor har vi fokus på at imødekomme vores medarbejderes ønskede arbejdstider, selvfølgelig så det harmonerer med driften og beboernes behov samt gode indbyrdes relationer og en flad ledelsesstruktur.
For os er trivsel og det psykiske arbejdsmiljø vigtigt. Vi skal have det sjovt med hinanden og samtidig være stolte af det fantastiske stykke arbejde, som vi gør hver dag sammen med vores ældre medborgere.
Vi arbejder med Insight, som redskab i vores samarbejde og kommunikation, for at få større forståelse for hinanden og bruge hinandens forskelligheder konstruktivt også mhp. det positive psykiske arbejdsmiljø.
Hvad vil vi?Vores vision er at skabe et hjemligt miljø for beboerne og deres familier. Vi har derfor fokus på vores kerneopgave "det gode hverdagsliv" sammenholdt med høj sygeplejefaglig kvalitet, der tager udgangspunkt i trivsel, dialog og de gode relationer for både beboere, pårørende og medarbejdere – se vores grundlæggende værdier her. Til vores beboere med demenssygdom har vi snoozelenrum med sansestimuli og sansehave.
Vi samarbejder tæt med Ældrecenterets udviklingsteam, som har mange forskellige specialistfunktioner f.eks. elev/studerende ansvarlige udviklingssygeplejersker, demenskoordinatorer, hygiejnesygeplejerske, sårsygeplejersker, diætister, hjerneskadekoordinator, Curaansvarlige mm. mhp. at have gode kompetencer tæt på for at udvikle vores medarbejdere bedst muligt.
Du vil være med i ERFA-gruppe med Ældrecenterets øvrige kliniske vejledere
Når du har været ansat i Tårnby Kommune i 3 måneder, har du mulighed for at gøre brug af Tårnby Kommunes personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Er du nysgerrig på at vide mere om arbejdet som sygeplejerske i Tårnby Kommune se her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder på Rosen Eva Nilsson på telefon 2170 4098.
Sidste frist for ansøgning 23-2-2024 kl. 12.00.
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 9.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976769