Koordinator med flair for indkøb og spedition

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for indkøb og koordinering? Er du serviceminded, og er du samtidig en administrativ blæksprutte, der kan holde et køligt overblik med mange bolde i luften? Så er du måske vores nye kollega.

SJ LINK ApS er en mindre handelsvirksomhed med indkøbskontor på Amager. Med produktion i Asien produktudvikler og producerer vi for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor fashion, beauty og living. Vi gør en dyd ud af at levere varer af god kvalitet til den rette pris, og hver dag arbejder vi på at sikre, at vores kunder får produkter, der matcher markedets tendenser på det rette tidspunkt. 

Arbejdsopgaver

Hos SJ LINK ApS bliver du en del af et energisk og handlekraftigt team, hvor tonen er uformel og arbejdsmoralen høj. 

Vi søger en medarbejder, der har forståelse for handel og shipping, og som samtidig kan være administrativ koordinator på vores indkøbskontor. Arbejdsopgaverne kan således spænde over følgende:

  • Indhente tilbud og booke forsendelser ved speditører.
  • Koordinere forsendelser i tæt samarbejde mellem kinesiske samarbejdspartnere og danske varehus/lagre.
  • Koordinering af- og opfølgning på inspektioner
  • Produktionsopfølgning
  • Håndtering og arkivering af udviklings- og produktionsprøver
  • Håndtering af post
  • Diverse  

Faglige og personlige kvalifikationer

-         Relevant uddannelse og erfaringen indenfor spedition, shipping og indkøb

-         Sprog: dansk og engelsk

-         Bruger af Microsoft Office

-         Struktureret og kan mestre mange bolde i luften

-         Serviceminded og positiv indstilling

Din profil

Ud over relevant uddannelse og/eller erhvervsmæssig erfaring vægter vi højt, at du er struktureret, detaljeorienteret og er i stand til at holde et godt overblik i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver. Vi forventer, at du er engageret, initiativrig og altid tænker et skridt fremad, men vigtigst af alt, at du brænder for at indgå i vores team, hvor alle byder sig til, hvor der er behov for det. 

Send din ansøgning og dit CV snarest muligt til sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale. 

Vi ser frem til at høre fra dig. 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SJ LINK ApS, Agerlandsvej, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: sofievincentz@jnlink.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884628

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet