Har du lyst til at arbejde i et spændende fagligt miljø, og har du lyst til at arbejde med bl.a. compliance og processer samt implementering og opfølgning af samme? Så er du måske vores nye kollega i Operations i Naviair.
Vi søger en ny kollega til vores afdeling Operational Support, Compliance & Development, der er en stor del af Operations’ påvirkning og implementering af den nationale og internationale lovgivning, som sætter retningen for vores operative medarbejdere. Operations er Naviairs største linjeafdeling, der har ansvaret for Naviairs produktion af lufttrafiktjeneste.
Om jobbet
Afdelingen beskæftiger sig med opgaver indenfor det operative grundlag, herunder bl.a. proceshåndtering af luftrumsændringer, overordnede operative regler og bestemmelser specificeret i EU-rammen for lufttrafikstyring, håndtering og implementering af lovgivning og regler, herunder processer og procedurer i Naviairs Management System. Desuden stiller vi med support til enheder i forbindelse med interne og ekstern Audits, tilsyn samt proceshåndteringen af Change Management(CM) proces m.m.
Stillingen indebærer bl.a. at:
- Være procesansvarlig for vores CM-proces, herunder sikre struktur, koordination, opfølgning og udvikling af processen samt supportere Naviairs driftsenheder i overholdelse af CM-processen og ensartet brug af processer og værktøjer
- Understøtte rettidig implementering af ny lovgivning i relation til procedurer og instrukser
- Undervise og vejlede i CM-processen
- Sikre indhentelse af godkendelse og dokumentation før implementering af ændringer
- Sikre løbende vedligeholdelse og forbedring af afdelingens processer, procedurer og instrukser, med fokus på struktur, kvalitet og samarbejde
- Bidrage til overordnet opgavestyring og prioritering i afdelingen, samt uddelegere arbejdsopgaver efter behov
- At foretage mødeledelse af relevante faglige møder, herunder forberedelse og dokumentation
- Varetage posthåndtering af afdelingens fællespostkasser
- Koordinere afdelingens opgaver
- Besvare fagspecifikke henvendelser, og foretage ad hoc sagsbehandling af diverse luftrums- og complianceopgaver,
- Koordinere og indhente høringssvar på vegne af Operations’ enheder
- Foretage intern faglig sparring
- Foretage, og understøtte driftsenheder i, koordination med relevante interessenter og myndighedskontakt
Om dig
Vi forestiller os, at du har en akademisk eller anden relevant uddannelsesbaggrund samt dokumenteret erfaring med compliance arbejde. Vi ser gerne at du tidligere har arbejdet med processtyring og indgående i tværgående samarbejde og har du erfaring indenfor luftfartsbranchen, vil det være en fordel, men ikke er krav.
Du er struktureret, procesorienteret og trives i en hverdag med variation og ansvar. Væsentligt er, at du viser interesse, er nysgerrig, tager initiativ og er i stand til at omsætte information og oplysninger til procedurer, strategi eller andet. Uanset hvilket erfaring du kommer med, vil vi sørge for at du kommer godt for start.
Vi forestiller os, at vores nye kollega har gode kommunikative evner, har lyst til at arbejde med mennesker og samtidig være i stand til at handle på egen hånd ud fra den viden og informationer der indsamles. Der vil være meget tværgående samarbejde fra forskellige enheder i Naviair til Trafikstyrelsen og forskellige eksterne aktører.
Bliv en del af en arbejdsplads med et helt specielt sammenhold
Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job. I Naviair bliver du dækket af en sundhedsordning, hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus. Vi tilbyder desuden fri parkering med mulighed for el-opladning, en kantineordning og en god pensionsordning. I hverdagen har vi derudover gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.
Løn og ansættelsesvilkår
Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer pr. uge.
Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst i staten. Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund vil indplacering ske efter AC- eller HK-overenskomst. Lønnen fastsættes på et niveau, der er afhængigt af erfaringer og kvalifikationer.
Ansættelse er desuden betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmeligt” (NATO SECRET).
Ansøgning og ansættelsesforløb
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Pernille Kjøller Stahrenberg på telefon 2020 1571.
Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 15. juni 2025.
Første samtaler forventes afholdt den 18. juni 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/475c9066-2892-415b-8a20-317cea7f0468