Kundeservicerådgiver til tidsbegrænset stilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvem er vi?

Foumdever Denmark er en del af en global virksomhed, der leverer kundecenterløsninger til vores klienter. Vi lægger stort fokus på kundeserviceoplevelsen, og vores rådgivere sørger hver dag for at give den bedst mulige service til alle vores kunder per telefon, email og chat. Vi har travlt lige nu, og vi søger derfor efter nye kundeservicerådgivere, der kan levere fantastisk kundeservice og -support på vegne af vores klienter. Stillingen er tidsbegrænset og løber som udgangspunkt til ultimo november.

Hos Foundever mener vi, at vores medarbejdere er vores allervigtigste ressource, og her vil du blive en del af et fællesskab, der prioriterer udvikling, ambitioner og trivsel højt, og hvor vi i vores teams arbejder sammen for at være de allerbedste inden for kundeservicefeltet. Vi sætter barren højt og arbejder benhårdt for at nå vores mål, og derfor søger vi lige nu nye kolleger, der har et stort drive og et godt humør.

Om jobbet

Vi besvarer kundernes opkald og henvendelser gennem mail og chat omkring vores klienters løsninger. Vi går op i at levere service i høj kvalitet, og derfor giver vi grundig undervisning til alle nyansatte og sørger samtidig for regelmæssige genopfrisknings- og udviklingskurser.

I denne stilling vil man få kontakt til mange forskellige mennesker på daglig basis, og det er her vigtigt, at man kan give den samme gode service til alle kunder.

"Det er rart at komme på arbejde hver dag, fordi man kan mærke, at folk er glade for at se dig og for at arbejde med dig. Jeg får altid den hjælp og support, jeg skal bruge, fordi mine kolleger står klar til at hjælpe med alt, hvad de kan" - Sofia

Arbejdsopgaver

I dette job skal du:

  • Udøve support og service på klientens produkter over telefon og mail til brugere som kontakter os med spørgsmål vedrørende funktion, ordre, reklamationer, etc.
  • Kontinuerligt bidrage til at udvikle og optimere vores projekter og processer for at sikre tilfredse kunder.
  • Sikre at vi kontinuerligt er i overensstemmelse med vores KPI’er i forhold til opkaldsvarighed, serviceniveau og –kvalitet.

Vi forventer, at

  • Du kan vise gode kommunikationsevner og elsker at tale i telefon.
  • Du kan fungere i en travl hverdag
  • Du er robust og mødestabil
  • Du går op i at levere god kundeservice og drives af at være problemknuser for andre.
  • Du taler og skriver fejlfrit dansk

Hvad kan Foundever tilbyde dig?

Foundever tilbyder:

  • En konkurrencedygtig lønpakke bestående af følgende
    • Månedsløn                                                         19.000 DKK
    • 7% Fritvalgskonto                                                 1330 DKK
    • Pensionskonto - Foundever bidrager med 8%      1520 DKK
    • Den fulde lønpakke svarer til                              21.850 DKK
  • Frokost hver dag i vores kantine, som Foundever betaler halvdelen af
  • Et fremragende arbejdsmiljø hvor vi prioriterer en masse events såsom brætspilsaftener, grillaftener og team events, etc. 
  • Muligheden for at arbejde hjemmefra, hvis du er bosat i Danmark

Du vil få nogle fantastiske kolleger, der holder humøret højt og griner sammen hver dag. Du vil samtidig få en leder, der tager din personlige og faglige udvikling alvorligt.

"Jeg har en rigtig god leder, der er god til at motivere mig og give feedback på mit arbejde" - Victoria

Interesseret?

Arbejdspladsen ligger i Sluseholmen 2-4 i 2450 København SV. 

Stillingen er fuldtid (37 timer om ugen) og vil som udgangspunkt være tidsbegrænset med udløb i ultimo november. Arbejdstiderne ligger i tidsrummet 06:00–18:00 mandag til fredag. Der er mulighed for at bytte vagter internt med dine kolleger, så du kan få mere fleksibilitet i din hverdag.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så skynd dig endelig at sende os din ansøgning - vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi finder den rette profil

Har du nogle spørgsmål til stillingen eller til Foundever som virksomhed, kan du kontakte Recruitment Specialist Helena Fjord på +45 44 12 72 26 eller på mail helena.fjord@foundever.com.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SITEL DENMARK ApS, Sluseholmen, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.foundever.com/job/Kundeservicer%C3%A5dgiver-til-tidsbegr%C3%A6nset-stilling/913520800/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5488090

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet