BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ROLLEN SOM KUNDESERVICERÅDGIVER
Som kundeservicekonsulent hos Webhelp har du en central rolle i at vejlede og servicere alle vores kunder til de løsninger, der passer til dem. Som udgangspunkt vil du håndtere vores kunder telefonisk, men kan efterfølgende udvikle dig videre i andre aktiviteter som fx mail og chat. Din vigtigste opgave er at sikre, at kunden får den bedste løsning, hver gang.
Da vi er ansvarlige for mange forskellige typer sager, er jobbet meget udfordrende og udviklende. Vi har tillid til, at du tager ansvar for at løse dine opgaver og stoler på dine egne beslutninger. Vi håndterer alle typer af kundesager, som ikke løses direkte i et fysisk varehus og besvarer alt fra spørgsmål om levering til hvordan vi kan hjælpe, hvis kundens produkt ikke virker.
ARBEJDSOPGAVER
- Besvare spørgsmål og løse eventuelle problemer for kunder via telefon eller e-mail
- Identificere problemer ved at lytte til kunden og stille opklarende spørgsmål
- Sikre en god kundeoplevelse ved hjælp af din forståelse, som du får igennem en grundig oplæring
- Indtaste relevant information i vores system for at sikre et højt niveau af kundeservice
- Være opdateret inden for teknologi og forbrugerelektronik relateret til stillingen
DU PASSER PERFEKT IND HVIS...
Tidligere erfaring er et plus, men ikke et krav, da vi vægter dine personlige kompetencer højere. Vi ser gerne, at du kan lide at arbejde i et højt tempo med gode kolleger og fantastiske kunder. Da vi arbejder meget efter fælles mål, er det også et krav, at du er målrettet og stræber efter at blive bedre.
- Du er effektiv og altid opføre dig professionelt, selv i stressede situationer.
- Du udstråler glæde og troværdighed gennem telefonen i stressede situationer.
- Du er selvstændig, initiativrig og tager ansvar.
- Du er serviceminded og kan vende negative til positive dialoger.
- Du taler og skriver dansk i skrift og tale.
- Du kan gøre dig forståelig på engelsk, både mundtligt og skriftligt.
Webhelp tilbyder dig
- 3 ugers lønnet indledende oplæring.
- Kontinuerlig coaching for at udvikle din viden og position.
- God fast løn med mulighed for bonus og tillæg.
- Gode udviklingsmuligheder i jobbet og virksomheden. Hvem ved, måske din fremtidige karrieremulighed starter her?
- Muligheden for at være en del af en stor international virksomhed.
Webhelp er blandt verdens førende virksomheder inden for outsourcing og kundeservice. Dette er din chance for at vokse i en global virksomhed, der er førende inden for sin branche!
START: 11/09/2023
STED: Vores kontor på Borgmester Christiansens Gade 50, 2450 København
ANSÆTTELSESFORM: Fuldtid
ARBEJDSTIDER: Mandag til fredag mellem 08:30-22:00 (på et varierende skema)
SIDSTE ANSØGNINGSFRIST: 04/09/2023 - Vi ansætter løbende så stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristen udløber
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Webhelp Denmark, Borgmester Christiansens Gade 50, 2450 København SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://webhelpdenmark.teamtailor.com/jobs/3050940-kundesupporter-for-en-af-nordens-storste-elektronik-forhandlere
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890130