BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som sekretær i Naviair kan du blive en del af det hold, der håndterer flytrafikken. Samarbejde er en forudsætning for at få flyene sikkert ud og hjem og er måske den vigtigste færdighed i jobbet. Lyder det interessant? Så har vi en ledergruppe, der leder efter en ny kollega til sparring og sikker styring af hverdagen.
Hver gang du sætter dig i et flysæde og spænder sikkerhedsbæltet på vej ud i verden, sørger vi for, at flyet får en sikker rute, kommer godt på vingerne og hjem igen. Det kræver et tæt samarbejde mellem flyveledere, teknikere, ingeniører, ledere og alle de andre kollegaer og samarbejdspartnere. Derfor er samarbejde vigtigt i Naviair.
Overblik og øje for detaljen
Der er brug for planlægning og koordinering, når så mange forskellige faggrupper skal arbejde sammen om så vigtig en opgave. Her kommer du ind i billedet. En stor gruppe ledere og medarbejdere har brug for dig til at jonglere med kalendere, lede mødetrafikken og følge op på stort og småt i hverdagen. Uden grundig planlægning hænger vores hverdag ikke sammen.
Om jobbet
Du bliver omdrejningspunktet for et team på ni chefer, hvoraf de fleste har fast arbejdssted i Naviairhuset ved Københavns Lufthavn. Du bliver sparringspartner og sekretær for gruppen og kommer blandt andet til at arbejde med:
- Kalenderstyring, mødebooking, rejsebooking mv.
- Koordinering og forberedelse af møder, herunder mødematerialer, dagsordener, præsentationer og opfølgning
- Generel servicering af medarbejdere og ledere som kommer forbi kontoret
Du er typen, der kan rykke et møde, mens du gennemgår indholdet i en præsentation og fortæller os, hvad du har lavet i weekenden. Du trives med, at der er brug for din støtte, og med at være en del af et team, hvor vi arbejder tæt sammen og sparrer om stort og småt. Derudover er det en fordel, hvis du:
- Løser opgaver - store som små – selvstændigt og ansvarsbevidst.
- Arbejder struktureret med et godt overblik og kan holde styr på mange, forskelligartede opgaver i løbet af en arbejdsdag
- Formulerer dig godt og præcist i skrift og tale
- Er imødekommende og god til at samarbejde - både i det nære team og med en stor daglig kontaktflade både internt og eksternt
- Kan håndtere information med loyalitet og fortrolighed.
Det er helt specielt at arbejde med fly og lufttrafik, og vi har et helt specielt sammenhold. Selvom vi er forskellige og geografisk arbejder forskellige steder, så er det samarbejdet, der giver sikker kontrol med luftrummet. Vi ved, at vi er afhængige af hinanden. Det gør vores sammenhold godt og skaber en kultur, hvor vi passer godt på hinanden. Måske er det grunden til, at flere af os har været en del af holdet i mange år.
Derudover har vi gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen. Vi har fri parkering, sundhedsordning, lækker frokost, trænings- og motionslokaler og en god pensionsordning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitlig 37 timer pr. uge.
Din ansættelse vil ske i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer, Det Statslige Område - (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat. Lønnen er tilpasset jobbet og bliver fastsat på et niveau, der afhænger af dine erfaring og kvalifikationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan PET sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET) og gennemgå en udvidet baggrundskontrol for at få adgang til zone 3 i Naviair.
Kontakt og Ansøgning
Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Director En Route & Copenhagen ATS på e-mail: dda@naviair.dk.
Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 28. november 2023.
Naviair ser mangfoldighed som en fordel og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942276