Ledende social- og sundhedsassistent med fleksible arbejdstider søger dygtig og engageret kollega

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Leder du efter mere ansvar i dine arbejdsopgaver?

Vil du gerne have et allerede forhandlet fastholdelsestillæg?

Mulighed for at ansættelse på flere timer!

Fleksibel arbejdsplads:

Vi er en arbejdsplads, der stræber efter at få arbejdslivet og privatlivet til at gå op.

Vi gør altid meget for at tilgodese ønsker til fridage. I sommerferien og juleferien ophæves rullet, og planen lægges ud fra dig og dine kommende kollegaers ønsker. Mødetiden er 15.00-23.00 med en 7-7 arbejdsuge, der er en lokalaftale om at FO-dage udbetales.

Du kan selv være med til at bestemme om ansættelsen starter pr. 01-09-24, 01-10-24 eller efter aftale.

Alle AV bliver også tilbudt at blive ansat på flere timer, og have en DV i deres friuge, hvis det har interesse.

Din nye hverdag:

Når du møder ind hos os, vil du først og fremmest bemærke en imødekommende stemning i huset. Du vil komme til at arbejde på afdelingen Lotusen, hvor vi er en blanding af nye og erfarne kollegaer.

Vi har et virkelig godt samarbejde på vores hold, vi er gode til at fordele opgaver og hjælper hinanden når der er brug for det. Vi kan godt lide humor, og bruger det gerne i vores arbejde ”.

Vi er 2 assistenter, 1 hjælper og en uuddannet der møder ind i vagten på vores afdeling, tre lange vagter og en kort. Vi starter altid med at mødes ved vagtstart, hvor vi fordeler opgaver på vores 28 beboere.

Der vil være rig mulighed for at udvikle dig hos os, vi tilbyder gerne kurser, temadage, undervisning med mere. I øjeblikket er vi meget interesseret i udvikling på demens og CURA-området.

Dine arbejdsopgaver består af en blanding af at støtte op om de daglige rutiner, herunder personlig pleje, ernæring, psykisk velvære med videre – til modtagelse af beboere der bliver udskrevet og håndtering af akutte situationer. Vi har en del komplekse borgere i øjeblikket der gør, at din faglighed bliver udfordret og udviklet. Det vil derfor være fint hvis du har lidt erfaring i forvejen.

Vi skræddersyer et introprogram i samarbejde med dig, du vil derudover opleve:

  • Onboarding program – Alle får 5 dages undervisning i temaerne CURA, medicinhåndtering, forflytninger, hygiejne med mere.
  • Mentorordning – alle vil få en mentor.
  • Udviklingsmuligheder: Vi har årlige temadage samt hyppige møder i vores arbejdsgrupper (demens, dokumentation, ernæring mv.)
  • Personalegoder: Efter 3 måneders ansættelse i Tårnby Kommune får du personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.

Beliggenhed: Vi ligger i dejlige grønne omgivelser med Travbaneparken som bagbo. Det tager 15 minutter at gå fra Tårnby station, 7 minutter hvis du tager bussen.

Autorisation: For at søge dette job kræver det dansk autorisation som social og sundhedsassistent.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest.

Cecilie Robertson, Afdelingsleder Lotusen tlf. 24 20 87 75, mail: csr.plloj.as@taarnby.dk

Dorte Bruun, Afdelingsleder Liljen tlf. 29747620, mail dbr.plloj.as@taarnby.dk

Sidste ansøgningsfrist: 05-09-2024. Vi afholder samtaler og ansætter løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108233

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet