Leder søges til ambitiøst lederteam på velfungerende plejehjem i Tårnby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Savner du flere ledelsesudfordringer? Og vil du tage del i at indfri ambitionerne i den ny ældrestrategi og en distriktsopdeling, som efterlader større ledelsesrum og mere ansvar til afdelingslederne på plejehjemmene.

Så læs mere her:

Om stillingen:

Du bliver en vigtig del af et trekløver med de 2 øvrige afdelingsledere som tilsammen har det daglige ansvar for ledelsen på Plejehjemmet Irlandsvej. I refererer alle til distriktslederen for Plejedistrikt 2 men i hverdagen er det jeres opgave og sikre den gode trivsel, et godt fremmøde af medarbejdere og naturligvis en høj kvalitet af de ydelser man leverer til gavn for de 82 beboere på stedet. Uden en daglig tilstedeværelse af distriktslederen efterlader det et fælles ekstra lede- og råderum som du tilsammen med de 2 øvrige ledere skal fylde ud, blive enige om og sætte retning for. Dit ansvar bliver derfor også at medvirke til at skabe både rammer og mulighed for at fremtiden på Irlandsvej plejehjem, under ældreområdet i Tårnby kommune, former sig efter de visioner og konkrete planer som er nedfældet i kommunens nyligt vedtagne strategiplan for ældreområdet, som du kan læse mere om herunder.

Du får således rig mulighed for at præge implementeringerne af flere spændende tiltag som for plejehjemmene blandt meget andet kommer til at omhandle et øget fokus på: At sikre rette kompetencer rette steder, øget brug af velfærdsteknologi og en styrket ernæringsindsats.

link til strategiplan

Om dig:

Du er uddannet sygeplejerske med ledelse som en essentiel del af dit DNA. Du kender til udviklingen i primær sektor og har en bred indsigt i de faggrupper du skal være leder for. Din erfaring med ledelse og din evne til at skabe relationer og resultater sammen med andre, gør dig til en stærk allieret i lederteamet, og en kollega som både bakker op, tager initiativ og bidrager til de fælles løsninger. Din evne til at lytte, engagere, facilitere og delegere gør dig til en udviklingsorienteret leder der har følgeskab hos medarbejderne. Dine holdninger, etik og loyalitet gør dig både til en dygtig bølgebryder og en bannerfører som i hverdagen kan tage brodden af konflikter, skabe læring ud af fejl og sætte lys på alle sejrene og skabe fælles ejerskab til de gode resultater.

Dine kompetencer og erfaringer som leder giver dig gode forudsætninger for både at kunne tiltrække, rekruttere og fastholde gode medarbejdere. Styre en økonomi og se på ressourcer og vagtlag, håndtere sygefravær og svære samtaler samt ikke mindst være katalysator for at udvikling og læring går hånd i hånd med drift og resultater.

Om Plejehjemmet Irlandsvej:

Du kommer til et plejehjem hvor både samarbejdet og fællesskabet fungerer godt. Fagligheden er i udvikling og læring en vigtig del af hverdagen. Vi er uddannelsessted for mange sosu-elever og rigtigt mange af disse ønsker ansættelse hos os efterfølgende.

Huset er bygget 1969 men renoveret og ombygget i 2004 og fremstår lyst og venligt. Alle boliger vender ud mod lukkede haver. Derudover har vi en sansehave, en stor fælles have, samt en træningshave. Huset ligger placeret med masser af muligheder for udflugter til grønne arealer, som vi gerne benytter vores cykler til.

Du får:

  • En spændende lederstilling i en organisation med klare mål for den fremtidige udvikling
  • Et plejehjem i udvikling hvor læring og samarbejdet er i fokus
  • En plads i et lederteam hvor bægeret altid er halvt fyldt, vi taler hinanden op og får øje på det der lykkes
  • En medarbejdergruppe der trives godt sammen og glæder sig til du kommer

Du har:

  • En uddannelse som sygeplejerske og gerne erfaring med ledelse
  • Lederuddannelse på diplomniveau eller viljen til at tage en
  • Evnen til at arbejde med kultur og forandringer
  • Lysten til at bidrage i et ledelsesteam hvor fælles løsninger praktiseres

Vi afholder samtaler henholdsvis d. 24. samt 26. oktober og fristen for modtagelse af ansøgninger er senest d. 22. oktober. Der udarbejdes, inden sidste samtalerunde, en danskudviklet personanalyse som du modtager en dybdegående personlig feedback på før samtale.

Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch, fra HumanAssist, på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HumanAssist, Skinderskovvej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917475

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet