Ledig stilling som Vagtplanlægger på Plejehjemmet Irlandsvej - Bliv en del af vores dedikerede team!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med vagtplanlægning og er du typen der brænder for at få kabalen til at gå op? Så har vi den perfekte stilling til dig.

Vi søger dig som vagtplanlægger, der ser det som din fornemmeste opgave, at sørge for en god vagtplan for sine kollegaer, som samtidig matcher husets behov. Det er en fordel at du har kendskab til FOA arbejdstidsregler og overenskomster. Vi bruger KMD OPUS Vagtplan. Stillingen er på 32 timer ugentligt.

Plejehjemmet Irlandsvej er beliggende i Tårnby Kommune, tæt på offentlig transport. Vi er et lyst og imødekommende hus med 82 boliger, fordelt på 3 afdelinger med ca. 70 fastansatte og en del afløsere.

Dine primære opgaver vil være:

  • Udarbejde mødeplaner der dækker driftsbehov og sikre at de rette kompetencer er til stede
  • Sikre korrekt registrering for lønudbetaling
  • I samarbejde med lederne, sikre afvikling af ferie og anden optjent frihed.
  • Udarbejde og udrulle grundplaner
  • Booke ledige vagter i CAS Vikarbookingsystem
  • Overblik over normtid, FO-dage, afspadsering, sygefravær
  • Omstilling via hovedtelefonen
  • Ad hoc opgaver

Faglige og personlige kompetencer:

  • Din uddannelse er ikke afgørende. Det vigtigste er dit kendskab til og erfaring med vagtplanlægning, overenskomster og arbejdstidsregler
  • Sans for økonomi og ressourcestyring i vagtplansregi
  • Er mødestabil, ansvarsfuld og fleksibel
  • Har ordenssans, er omhyggelig og formår at bevare et godt overblik i en travl hverdag
  • Kan trives i en hektisk hverdag hvor der er et højt tempo
  • Har en positiv tilgang og kan se muligheder og løsninger

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads, hvor du i tæt dialog med afdelingslederne, er med til at sikre den daglige drift
  • Nærværende og synlige ledere
  • Kolleger der er engagerede i deres vagtplan
  • Dejlig arbejdsplads med fokus på det gode arbejdsmiljø
  • Gode personalegoder

Forventet ansættelse pr. 1. oktober 2024 eller snarest herefter.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Stephanie Reimer eller afdelingsleder Anne Toxværd på 32 46 82 46.

Ansøgningsfrist søndag den 18/8 2024. Samtaler forventes afholdt mandag den 26/8 og/eller onsdag den 28/8 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084893

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet