Naviair: Naviair søger en ambitiøs kontorelev med speciale i offentlig administration og HR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Går du med ønsket om en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration og HR? Så har du nu muligheden for at blive kontorelev i Naviair hvor du vil få en bred uddannelse og dybdegående indsigt i bl.a. rekruttering, overenskomster, personaleadministration og arbejde på tværs af Naviair. Vi er en virksomhed som har en lang tradition som uddannelsesvirksomhed og vi tilbyder en grundig og faglig stærk uddannelse. Det forventes at vores nye kontorelev starter 1. januar 2024 eller snarest derefter.

Hvad kan vi tilbyde en kontorelev?
Naviair har godt 600 medarbejdere og vi leverer dagligt flyvekontroltjenester til alle luftrumsbrugere i dansk luftrum. Som kontorelev i Naviair vil du blive en del af People & Culture hvor vi er 10 engagerede medarbejdere. Vi har en uformel omgangstone og arbejder målrettet på, at det skal være sjovt at komme på arbejde. Vi har en høj faglig stolthed hvor vi sætter barrieren højt.

Hos os vil du bl.a. komme til at arbejde med:

  • rekruttering
  • indgåelse af ansættelseskontrakter
  • at udarbejde fx barselsaftaler og øvrig personaleadministration
  • at administrere medarbejdere i vores IT-systemer
  • at holde dig ajour med ny lovgivning
  • vores forskellige sikkerhedsgodkendelsesniveauer
  • at arbejde med små og større projekter omkring eksempelvis automatisering af nogle af vores administrative processer
  • og meget mere…
Herudover tilbyder vi fri parkering og en god kantineordning. Vi har en sundhedsordning hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus og vi har eget motionslokale samt gode omklædningsfaciliteter.

Vi har sammensat uddannelsesforløbet sådan, at du som udgangspunkt vil være i People & Culture i 1 år og herefter komme rundt til nogle tætte samarbejdspartnere i Finance, Corporate Support og Facility Support. Du vil få en bred indsigt i virksomheden og vores kerneforretning, vores processer og arbejdsgange, som vil give dig en god ballast til din fremtidige karriere.

Uddannelsen er 2-årig og foregår som udgangspunkt i Naviair og indeholder undervejs ca. 15 ugers skoleophold inkl. en studietur. Du vil afslutningsvis skulle skrive et afgangsprojekt.

Hvad er vi på udgik efter?
I en kommende kontorelev i Naviair forestiller vi os, at du:

  • opfylder kravene for at kunne starte uddannelsen, se nærmere her
  • har flair for at bruge digitale værktøjer og kender til Office-pakken
  • arbejder struktureret og er omhyggelig i dit arbejde
  • overholder aftaler og deadlines og sætter en ære i at få gjort tingene færdige til den aftalte tid
  • er nysgerrig og opsøgende i hverdagen
  • tager ansvar for egne opgaver og er åben overfor at lære nyt
  • både kan arbejde selvstændigt og i teams
Vi har meget fokus på, at vi skal trives på arbejdspladsen og vi tror på at samarbejde og tillid skaber et godt arbejdsmiljø – vi ser derfor også gerne, at du er engageret og har gå-på-mod i hverdagen og bidrager til en god stemning på kontoret.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO) – Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl.

Lønnen udgør for elever over 18 år ca. kr. 14.828 pr. måned. For voksenelever (over 25 år) udgør lønnen ca. kr. 21.451 pr. måned.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmelig” (NATO SECRET).

Ansøgning og samtaler
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR konsulent Morten Marczynski Sichlau på +45 3247 8773 eller msp@naviair.dk

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den torsdag den 26. september 2023.
Du bedes også vedlægge seneste eksamensbevis/karaktermeddelelse/realkompetencevurdering mv. der dokumentere, at du kan starte uddannelsesforløbet hos Naviair.

Samtaler forventes afholdt mandag den 9. oktober 2023

Naviair ser mangfoldighed som en styrke og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.



Vi er ca. 600 medarbejdere i Naviair, som dagligt bidrager til at lede fly sikkert, effektivt gennem det danske luftrum. Vi skaber værdi for luftfarten, samfundet og erhvervslivet, ved at sørge for mobilitet og tilgængelighed i det danske luftrum og har aktiviteter og lokationer i både Danmark, på Færøerne og i Grønland. Vi har fokus på mennesker i vores virksomhed og arbejder med mangfoldighed, trivsel, ledelse, kompetenceudvikling og vores sociale ansvar. Vi arbejder også med flere verdensmål fx konkrete tiltag til flere kvinder i vores operative og tekniske afdelinger samt i ledelse. Læs om vores spændende virke, vores arbejdsplads og projekter på naviair.dk eller i seneste rapporter her: Naviair - Årsrapporter

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Naviair, Naviair Alle 1, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1194&ProjectId=144043&DepartmentId=19034&MediaId=4623&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5903433

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet