Nyuddannet med interesse for stadieplanlægning på bæredygtige jernbaneprojekter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at lægge skinnerne til en mere bæredygtig fremtid? Som en del af en mere grøn og bæredygtig agenda gennemfører vi lige nu flere større og mindre jernbaneprojekter.

Her udgør stadieplanlægning en central del af udførelsesplanen for jernbaneprojekterne. Vi søger derfor en stadieplanlægger, som kan varetage planlægningen af udførelsen af de mange vigtige projekter på banen, og som har lyst til at udvikle vores udførelsesplaner i takt med, at vi får nye erfaringer.

Som stadieplanlægger i Banedanmark får du mulighed for at udvikle dine færdigheder inden for planlægning og koordinering. Vi tilpasser dit introforløb, så du får de rigtige redskaber og kompetencer til at løse opgaven som stadieplanlægger. Du har altså rig mulighed for at udvikle dig og vokse i din karriere. Lyder det som noget for dig?

Ansvaret som stadieplanlægger

Som stadieplanlægger får du ansvar for at planlægge udførelsen samtidig med, at du deltager i koordineringen af jernbaneprojekter på tværs af Banedanmarks store portefølje, der er vedtaget med regeringens Infrastrukturplan 2035. Med andre ord er du sammen med byggeledelsen med til at sikre, at vores projekter bliver til virkelighed.

Stadieplanen, med tilhørende grafisk præsentation og stadieplansbeskrivelser, udgør omdrejningspunktet for koordinering af udførelsen i såvel projekterings- som udførelsesfasen. Du er med fra starten af et projekt, gennem hele planlægnings- og forberedelsesforløbet, og du er omdrejningspunktet for den løbende koordinering i udførelsesfasen.

Dine opgaver dækker over:

  • Selvstændig stadieplanlægning af projekter med medium kompleksitet og evt. samarbejde med Senior Stadieplanlægger ved mere komplekse projekter.
  • Sikre overholdelse af byggetakt, fremdriftshastigheder
  • Gennemgå planer fra entreprenører forud for udførelse og sikre rettidigt godkendte planer fra entreprenøren
  • Identificere læringspunkter og hjælpe med implementering af disse
  • Deltage aktivt i tavlemøder
  • Afklaring af logistiske og trafikale forhold som forudsætning for etablering af stadieplanerne
  • Afklaringer vedrørende grænseflader internt i projektet, eksternt i forhold til naboprojekter, samt behov for arbejdspladser
  • Fastlæggelse af behovet for sporspærringer baseret på viden om udførelse og produktionsrater.
  • Kvalitetssikring af stadieplaner fra andre i stadieplanlægning eller fra rådgiver
Struktureret profil med flair for planlægning og koordinering

Vi forestiller os, at du har en planlægningsmæssig eller teknisk uddannelsesbaggrund, for eksempel ingeniør eller bygningskonstruktør, men det kan også være, at du har opnået de rette kvalifikationer gennem din erfaring eller anden uddannelse.

Det vigtigste er, at du har motivation, drive og flair for planlægning og koordinering af projekter og har lyst til at lære nye måder at arbejde på.

Da du skal arbejde med planlægning og koordinering af projekter, skal du have et stort overblik og kunne arbejde struktureret og du skal have mod på og lyst til at påtage dig et stort ansvar allerede fra start.

Som person bidrager du med masser af energi og godt humør, og du har nemt ved at opbygge tætte samarbejdsrelationer. Da du får en bred samarbejdsflade med alt fra byggeledelse til rådgivere og entreprenører, er det desuden vigtigt, at du kan kommunikere med forskellige typer af mennesker og kan formidle faglig kompleksitet på en let forståelig måde – både via ord, planer og illustrationer.

Løn og ansættelsesforhold

Du får arbejdsplads på vores hovedkontor centralt i København tæt på offentlig transport ved Dybbølsbro station.

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad/Provins.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Aleksi Stempen på alst@bane.dk. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192530&DepartmentId=22335&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880092

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet