Pædagogmedhjælper søges til Børnehuset Vestre Bygade 31

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Børnehuset Vestre Bygade 31 er på udkig efter mere fagligt dygtigt personale. Om du er erfaren eller ej betyder ikke så meget, bare du har lyst til at udvikle din praksis med børn og kollegaer. Vi ser gerne du arbejder 35-37 timer om ugen, med daglig gang i vores nye vuggestue gruppe med start 1. januar.

Vores skønne børnehus er indrettet på to etager, hvor børnehaven er normeret til 50 børn fordelt på tre grupper, og pr 1. januar er vuggestuen er normeret til 32 børn fordelt på tre grupper.

Vestre Bygade er et børnehus hvor vi løbende arbejder med at blive bevidste om hvorfor gør vi som vi gør og vi samler på nysgerrige mennesker som har lyst til at indgå i en sådan proces. Vestre Bygade er et børnehus hvor vi er optaget af børnesynet og vi øver os i at indtræde i et børneperspektiv så vi kan arbejde målrettet med læreplanen, med udgangspunkt i børneperspektiver og refleksioner omkring egen og kollegaers praksis.

Som pædagogmedhjælper i Vestre Bygade skal du være med til at lede pædagogikken for børnene, og være en tæt og praksisnær sparringspartner til dine kollegaer.

Vi forventer, at du
  • Er god til at være nysgerrig på pædagogikken og både spørge og modtage feedback i forhold til din egen faglighed.
  • Er en medspiller i forhold til det gode og tillids opbyggende forældresamarbejde.
  • Vil arbejde med det stærke arbejdsfællesskab med udgangspunkt i kerneopgaven og være med til at sikre det gode arbejdsmiljø.
  • Besidder et godt overblik.
  • Har måske særlige kompetencer inden for det pædagogiske felt som du kan bringe i spil i husets videre arbejde.
  • Har mod på at prøve nye ting af, fejle, reflektere og blive klogere hen af vejen.
Vi kan tilbyde dig
  • Tid til nærvær og fordybelse.
    • Børnehuset leder forsøger at organisere en dagligdag, så der er de bedste forudsætninger for mest muligt nærvær, fokus på kerneopgaven samt en hverdag der tager udgangspunkt i børneperspektivet og at arbejde målrettet med Tårnby Kommunes visioner for arbejdet med Stærke Børnefælleskaber.
  • Et sjovt hus, med mange faciliteter.
    • Huset er gammelt, men det har et stort potentiale, der er mange små rum til forskellige aktiviteter, ladcykler til at komme rundt, og en sal, hvor der er plads til intensitet og store armbevægelser og snart en lækker legeplads
  • Stabile kollegaer.
    • Personalegruppen er en sammensætning af personale, som har været her i mange år, men også nye medarbejdere, og vi søger dig som rigtig gerne vil sætte store pædagogiske aftryk i børnenes liv og institutionens udvikling.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til leder Kristian R. Johansen på telefon 32509505.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende. Når rette kandidat er fundet, fjernes stillingsopslaget fra Tårnby Kommunes hjemmeside.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af persondata

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (35-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954606

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet