Piccoline/Piccolo søges til Ledelsessekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI) søger vi nu en piccoline/piccolo til vores Ledelsessekretariat. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på ca. 1 år.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, som har til opgave at understøtte direktionens og ledelsens arbejde. Vi står samtidig i spidsen for og har den koordinerende rolle i en lang række generelle opgaver, bestillinger og projekter på tværs af SIRIs organisation, som består af ca. 400 dygtige medarbejdere.

Du vil som udgangspunkt arbejde tæt sammen med vores direktionssekretær og vores receptionist, hvor du vil være med til at løfte praktiske opgaver som bl.a.:

  • betjening af vores reception, herunder modtagelse af gæster, behandling af post og andre administrative opgaver
  • booking af lokaler, opdækning/afrydning før og efter møder og arrangementer, bestilling af rejser, mindre indkøb mv.
  • teknisk hjælp som f.eks. opsætning af telefoner til nye medarbejdere, hjælp ved tekniske udfordringer ved møder og lignende.
Herudover vil du skulle hjælpe med at holde overblikket over Facility Management, dvs. alle de små og større ting i huset, som vi f.eks. skal bestille håndværkere og IT-support til. Generelt kan det siges om stillingen, at jo mere du viser, at du kan, jo mere kan du også få lov til. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt oplært i alle opgaver.

Du vil herudover få en stor og vigtig erfaring med, hvad det vil sige at arbejde i en stor offentlig organisation, og hvordan det er at have et fuldtidsarbejde med en masse dedikerede kollegaer. Du vil også kunne mærke de politiske påvirkninger i en organisation som SIRI, og du vil få et unikt indblik i driften og udviklingen af SIRI.

Hvad forventer vi af dig?

Du har afsluttet en gymnasial uddannelse og har planer om et eller flere sabbatår. Det er et krav, at du er flydende på dansk både i skrift og tale, og det er en fordel, hvis du er lærenem og selvstændig, når det gælder IT.

Du bliver en del af et politisk miljø, og vi forventer, at du:

  • er serviceminded og trives med at udføre praktiske opgaver
  • er ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • kan arbejde selvstændigt og prioritere opgaverne
  • er åben for nye opgaver og ny læring
Yderligere information

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter gældende OAO-S-Fællesoverenskomsten og relevant organisationsaftale.

Politiets Efterretningstjeneste vil gennemføre et sikkerhedstjek af din person, så vi i Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Du skal løbende kunne bestå et sikkerhedstjek under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her

Har du spørgsmål i øvrigt, er du fra uge 31 velkommen til at kontakte konstitueret enhedschef Maria Cecilie Krastrup på telefonnummer 72 14 28 49 eller på e-mail mcek@siri.dk.

Ansættelsesvilkår

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest søndag den 6. august 2023.

Vi forventer at holde samtaler i uge 32.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Lige Adgang.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Valby SIRI, Carl Jacobsens Vej 39, 2500 Valby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170986&DepartmentId=8638&MediaId=3176&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet