BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være demensfaglig ambassadør på vores skønne plejehjem?
Så skal du have den nødvendige kompetence og interesse i at indgå i både de komplicerede og de ikke komplicerede forløb hos demensramte beboere. Du vil blive medansvarlig for udviklingen inden for demensomsorgen, og for at ny viden på demensområdet stilles til rådighed for alle medarbejdere i plejen.
Profil- En uddannelse som sosu-assistent med dansk autorisation
- Har interesse i demensomsorg og i borgere med demens
- Har lyst og evne til at formidle viden
- Er loyal overfor trufne beslutninger.
- Evt. diplomuddannelse i demens eller anden specialviden inden for demens.
Den demensansvarlige skal være tovholder i alle demensfaglige spørgsmål og forløb i plejegrupperne og skal kunne supervisere kollegaer i dagligdagen. Som demensansvarlig deltager du i de fora hvor beboer relaterede situationer gennemgås f.eks. morgenmøder, triagering supervision møder i demensgruppen o.l.
Du skal undervise kollegaer og elever i demensfaglige emner. Du skal ligeledes være i stand til at holde dig opdateret på -og videreformidle ny viden inden for demens. Du vil få et samarbejde og mulighed for sparring med de øvrige demensressourcepersoner og demenskoordinatorer i kommunen.
Som demensansvarlig vil du blive medansvarlig for håndtering af magtanvendelseslovgivningen samt oprettelse af socialpædagogiske handleplaner i samarbejde med dine kolleger i plejen.
Der er mulighed for at få en diplomuddannelse i demens, hvis du ikke har det i forvejen.
Arbejdstiden vil ligge mandag til fredag fortrinsvis i dagvagt, men der vil være situationer hvor det er nødvendigt, at du også mødes med aften og nattevagterne.
Plejehjemmet Løjtegårdsvej er et veldrevet plejehjem i Tårnby, med egen parkeringsplads og i øvrigt med gåafstand til offentlig transport. Der er fire afdelinger og i alt 120 beboere.
Stillingen er nyoprettet og til besættelse pr 1-2-2024 eller hurtigst derefter.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Eva Nilsson eller Dorte Bruun på telefon 21 70 40 90 eller 29 74 76 20.
Ansøgningsfristen er d. 19. januar kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 4 og 5.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960507