Projektassistent til København-Femern Banen med akademisk baggrund

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sæt dit personlige aftryk på fremtidens klimavenlige jernbane. Kom og vær med til noget stort i Banedanmark!

På forbindelsen København-Femern arbejder vi med nogle af Banedanmarks største infrastruktur projekter - og der er flere på vej. Hvis du vil være en del af store infrastruktur projekter, så er her muligheden. I stillingen som Projektassistent vil du hjælpe projektledelsen med styring og rapportering samt hjælpe ledelsen med at holde overblikket over projekterne.

Vi er en afdeling på 6 dygtige projektchefer/projektledere, som hver styrer en eller flere projekter. I afdelingen fokuserer vi på et positivt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden med at lykkedes. og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde.

Vi søger en projektmedarbejder med en projektorienteret og servicemindet tilgang til opgaverne, der nyder at være velorganiseret, for i et tæt samarbejde med projektledelsen at sikre projekterne lykkedes.

Bred vifte af spændende opgaver

Dine vigtigste ansvarsområder er bl.a. følgende:

  • Økonomi
    • Assistere med løbende opfølgning og afrapportering på projektøkonomien i projektet.
  • Kommunikation
    • Sikre en god kommunikation på tværs af projekterne sammen med projektlederne og sikre en valid projektkommunikation internt i Banedanmark og eksternt med diverse samarbejdspartnere. Derudover kommer du til at bidrage med projektafrapportering til ledelsen.
  • Compliance
    • Hjælpe med til at sikre at der arbejdes i henhold til den kontrakt vi har indgået med vores samarbejdspartnere i samarbejde med projektledelsen.
Udover ovenstående skal du være med til at samarbejde med projekterne om optimering og udvikling af opfølgningsprocesser på de forskellige projekter. Derudover vil du komme til at hjælpe din nærmeste leder med forberedelse og afholdelse af sektionsmøder m.v.

Du vil få en bred kontakt­flade i organisationen og mulighed for at arbejde i et tværfagligt miljø, præget af spændende udfordringer og med dygtige kolleger

God til at samarbejde og lyst til at yde god service
Som person er du serviceminded og proaktiv. Du er god til at danne nye relationer og trives godt i samarbejdet med forskellige profiler. Det er samtidigt væsentligt, at du kan koordinere din hverdag, holde overblikket og prioritere dine opgaver. Forståelse for processer og overholdelse af deadlines, er i højsædet i din fokus på at holde fremdriften.

Du må gerne være nyuddannet. Det er desuden vigtigt, at du har flair for IT, og det er et krav, at du har erfaring med Office-pakken. Derudover er du god til at kommunikere præcist i skrift og tale. Kendskab til SAP, SharePoint online og jernbanebranchen er en fordel, men ikke et krav.

Du får arbejdssted på vores hovedkontor centralt i København tæt på offentlig transport ved Dybbølsbro Station.

Din nye arbejdsplads

Vi har et stærkt fagligt miljø og møder opgaverne og hinanden med en stor ordentlighed fagligt som menneskeligt.

Du kan se frem til at blive del af et stærkt hold, hvor nøgleordene er videndeling, sparring og faglig nysgerrighed. Tonen i vores team er uformelt og arbejdsmiljøet præget af imødekommenhed og hjælpsomhed.

Banedanmark kan desuden tilbyde fitness rum, Falck Health Care sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.

Der er plads til alle, og vi har styrket arbejdet med diversitet og mangfoldighed, og har netop tilsluttet os det europæiske initiativ Women in Rail.

Løn

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 2, Hovedstad.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt anlægschef Torben Ulrik Jaller 41 77 59 33. Send os din ansøgning hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192509&DepartmentId=22202&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877883

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet